Strong uit servicestand halen

K

kouros

Beste satvrienden

De Strong 8000 is nieuw voor mij zodat ik eerst veel lees alvorens

tot actie over te gaan.Om te weten of het een 8000 of 8100 is moet ik blijkbaar met het programma 'loader' nagaan welk type het is.Ik moet de receiver in 'servicestand' zetten waardoor ik aan de hand van de taal (engels of frans)kan beoordelen welke receiver het is.

Nu is mijn vraag;hoe haal ik de strong daarna terug uit 'servicestand' ?

Patchen is voor later.

Bedankt op voorhand

 
volgens mij haal je dat gewoon uit je menu, daar staat welke type software erin zit,

daar ga ja dan mee aan de slag.

 
bedankt voor de reactie,

In alle lectuur die ik doorgenomen heb worden meerdere manieren aangegeven om uit te vinden met welk type je te maken hebt.Zo kan via menu dat te weten komen,er is ook een controle van de kabels naar de kaartlezer (grijs en groen) maar ik meen te verstaan dat de meest betrouwbare manier via het programma "loader" is.Om zeker te zijn wil ik het daarom zo nagaan.

In alle lectuur lees ik wel hoe het verder moet om te patchen maar om uit "servicestand" te raken is mij niet duidelijk.

 
Ik weet het niet 100 % zeker.

Maar ik verwacht dat je 'm uit die service stand krijgt door het ding simpelweg van de spanning te halen.

Zo'n service stand is namelijk weinig meer dan een andere manier van booten (opstarten), die door een bepaalde handeling word geactiveerd.

Dat werkt zo op heel veel apparatuur waarin processoren zitten.

Ik meen dat je bij die strongs een of twee toetsen moet indrukken als ie ingeschakeld word.

 
bedankt MAS3

Klopt dat ik de servicestand krijg door 2 toetsen in te drukken.Ik ga proberen met hem spanningsloos te maken .

Bedankt

Kouros

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan