Strong weer OK

R

robin hood

Na een verbeterde software versie 20 in de Strong 8000

te hebben gezet, lijken ze weer goed te werken.

De nieuwe 8000 heeft al de versie 20 aan boord. Tijdens wat

geknoei dinsdagmorgen van canal + gaf bv de Philips problemen, de 8000 met 20 software niet. Best kans dus dat bij nabije geknoei uit Hilversum andere merken problemen geven en Strong dan niet.

Wat moet een normale sbs6 kijker wel niet allemaal doorstaan...En maar roepen dat schotel zoveel beter is dan kabel

 
Schotel is ook zoveel beter als de kabel, maar net als je een beetje een fatsoenlijke tv moet hebben voor kabel te kijken moet je ook een echte ontvanger hebben om fatsoenlijk satelliet te kijken.:biggrin:

 
ik heb het over een grote massa, die een seca boxje gekocht hebben, en nu toch al een paar keer gedonder gehad hebben

Met een betere ontvanger heb je inderdaad minder problemen

 
RobinHood, heb je die zelf erin gezet? Zo ja, waar kan ik die nieuwe file+loader vinden?

 
Satslope, schaam jij je niet?

In welk forum hoort die vraag thuis? Juist!

 
nou, ik denk dat iedereen inmiddels al wel weet dat deze versie en de loader op de site van strong staat

zenderlijst volgt nog zeiden ze.

 
Nou BT, het ging hier om firmware en dat is volledig legaal. Ik vroeg me alleen maar af hoe het kon dat iemand het erin had gezet terwijl het nog niet bij strongnl te vinden was. Gelukkig staat file+loader nu op het net, kan ik em eens gaan testen.

 
Hmmm bij nader inzien is het beter versie 15 te laten staan ;)

 
vandaar dat sommige mensen wel beeld en sommige geen beeld hebben met strong

had ik nog geen verband tussen gelegd

dan maar weer 100m kabel in serie met de antenneleiding

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan