Style

Die letters in de banner veranderen met de kleuren van de letterstyle mee, is het niet mogelijk om voor de banner een font=... colour=...... te zetten?

 
Hmmz... zal er eens naar kijken als ik weer wat tijd heb, want op de zwarte achtergrond staat het wel mooi, en in elk geval leesbaar.

Als ik het dus zo veranderen kan zoals je voorstelt, dan moet ik eerst wat zoeken wat zowel op een witte alsook op een zwarte achtergrond een beetje fatsoenlijk uit ziet, zit wat werk aan en ik heb het momenteel te druk, ook met php files steeds te updaten met fixes en andere dingen.

 
Begrijp ik volkomen, maar dan weet je er in ieder geval van :) We zullen wel zien of en wanneer het resultaat te zien zal zijn!

 
Wijzigingen naar oude situatie zijn per nu uitgevoerd.:)

 
Das wel zonde, want het board heeft nu een erg mooie look.

maar ja,die banner das toch die banner in he begin he???

Wie let daarop...........

Greets,

Flup jr

 
Aan de look van het board wordt niets verandert Flup jr. alleen de UDSB banner die je onderaan alle schermen tegenkomt.

Gisteren heb ik ontdekt dat je alleen het kopje kunt wijzigen maar niet de rest van de letters, dat wordt rechtstreeks van de webring page af gehaald, straks eens kijken of ik van daaruit wat kan wijzigen aan de kleurtjes.

Aan de board kleuren worden geen wijzigingen aangebracht vanwege een banner.:biggrin:

 
Nog een vraagje:

Bij de nieuwe stijl hoort daar ok bij dat we geen sterretjes meer krijgen??

Laterzz,

Flup jr

 
Laat maar, ik heb het al gelezen bij nieuws en informatie, iets over die sterhack dat dat weer opnieuw gedaan moet worden...

Nogmaals sorry,

flup jr

 
Ik moet toch zeggen, de default style is nog het moiste, de Satfun en Satfun 2 zijn wat errug donker.

Maar anders nog een style, van het "vorige" board.

Maar ja, ieder zijn eigen smaak (style)

Laterzz,

Flup jr

 
De satfun is de style van het vorige board, die is inderdaad wat donkerder, maar smaken verschillen.

De default, de frisse kleur is ook best mooi, maar die draaide nu ook al zowat een jaar en dan wil men toch wel eens iets anders.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan