sub tiltles toevoegen

T

the matrix

Ik heb de DVD hellboy gedownloaded en nu heeft die geen NL subtitles.

Na effe gezocht te hebben heb ik schijnbaar de NL subtitles gevonden

3 files :
HellBoy-FTC.dvd
HellBoy-FTC.srt en
HellBoy-FTC.stl

Hoe krijg ik die files geimplementeerd in de film bestanden???

thnxs

hallo matrix

ik ben er ook een mee begonnen en ik zal je zeggen dat het niet meevalt,zeker niet als je een niet gesynchroniseerde ondertitel hebt...er komt nogal wat bekijken....maar goed als je het een maal door hebt gaat het steeds makkelijker natuurlijk...de url die jack heeft geplaatst is een goede uitleg....

ik zou nog wel iets willen weten de dvd die je hebt gedownload is die van FTC

ftc is een release groep die als eerste de film uitbrengen met nl subs....

en ik zie het in a.b.nl die daar staat is zonder nl subs...

ik kan je eventueel wel helpen aan een ip adres waar ie op staat met nl subs maar dan moet je hem downloaden met een ftp progje

laat maar ff weten of je daar interesse in hebt

FTC Dom dom vraag ik naar de bekende weg

Daaruit heb ik de subtitles gehaald.

Kan dat met CuteFTP???

Ben dus geinteresseerd. (PM/Email)

Thnxs alvast

Heb hier hetzelfde probleem,, heb de film naked weapon maar geen ondertitels,,

Dit is dus niet de lachfilm maar een keiharde hong kong film in de trent als kill bill met hele mooie vrouwen.
is in engels,chinees en thai language.
en engels,chinese en thaise ondertitels.
dus niet met nederlandse subs.

Nou heb ik op ondertitels.nl.tt de juiste ondertitels gevonden,, maar hoe krijg ik ze er nu in.

Film bestaat uit VOB,, IFO en BUP bestanden.

De ondertitels is een SRT bestandje.

Dus blijft de vraag hoe deze er nu bij te zetten met welk programmatje.

Uiteraard wel gekeken bij die link die ik zelf gaf maar dan heb je Een M2V-bestand en AC3-bestand(en) nodig en die heb ik dus niet in deze gedownloade film.

Daar heb je Vobedit voor nodig.
-Open VTS_xx_1.vob, de vob met het grootste bestandsformaat.
- Klik op demux.
- Vink vervolgens ?demux all video streams? en ?demux al audio streams? aan
Wat je overhoud id dan een ac3 bestand (geluid), en een m2v bestand (de video).

@the matrix,

Deze tread is wel een maand oud maar mijn bevindingen wil ik julie niet onthouden, en is heel simpel en doeltreffend.
Wel uitgaande van AVI, MPEG,WMA etc.
Het enige wat je nodig hebt zijn twee progamma's vobsub freeware, als plugin, gewoon instaleren en verder niets meedoen op het lettertijpe na grote instellen.
En Winavi is wel te vinden op internet.

Belangrijk bij WinAVI is dat VobSub geinstaleerd is. Verder moet de srt
file in dezelfde map staan als de avi file.
En heeeeeeeel belangrijk is dat de srt file DEZELDE naam heeft.
voorbeeld:
Als de film: mijnfilm.avi heet, dan MOET de ondertiteling ook zo heten. Dus mijnfilm.srt , En moet in dezelfde map staan. Dan hoef je in WinAVI alleen maar de .avi
file te selecteren, de rest gaat vanzelf.
Probeer maar eens.

En nu wil ik dit mapje met .srt en .avi naar een dvd of cd branden zodat ik dit op een dvd-speler kan afspelen.

Alvast bedankt.

;)
Nr.10

Ga het beginnen snappen. Misschien lukt het ook nog.

;)
Nr.10

Je hebt het heel goed gelezen, probeer het maar het lukt je vast.

Nummer 10, ga eens opzoek naar "subtitlertool". Met deze tool kun je de srt files in de avi opnemen, zodat je hem niet meer los erbij hoeft te hebben.
Dan zit hij geintegreerd in de avi, dat kun je zo aangeven.
Dit werkt alleen met divx (avi) films.
Misschien werkt dit hetzelfde als de door Satwish genoemde tool, die heb ik nog niet bekeken.

Voor dvd's (vob ifo etc) hebben ze ook iets maar ik weet niet meer hoe dat daarmee ging.

BT, ik denk dat het haast hetzefde werkt zoals jij bedoeld, maar tocht nog even voor nr10, de avi en de srt file in een map zetten, vobsub als plubin instaleren, en binnen Winavi, dvd selekteren file ophalen, en hierna zal winavi een dvd bestand maken, en singroon ondertitelen gaat allemaal vanzelf, daarna in nero dvd branden en klaar.

Als ik de preview bekijk zie ik de ondertiteling dus niet. Klopt dit en wordt dit er later dan toch bij gebrand?

;)
Nr.10

dat klopt de sub zie je niet meelopen, je kan het wel kontroleren of de sub werkt voordat je de dvd gaat branden, ga naar je AVI file waar ook de subtietel staat klik nu op de file de film zal opstarten in de mediaplayer, nu gaat ook de sub (vobsub) meedraaien, en als het goed is kan je dat zien in de takenbalk er verschijnt een groene pijl.
klik de film nu een stukje vooruit tot je tekst op het scherm ziet staan.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan