Subkanalen premiere

G

gertk

Hoe vind ik de subkanalen op mijn humax hd 2000 met t-rex cam het gaat om premiere sport 1tot met 3 want hij vind ze niet met zoeken ook niet als ik handmatig de laat zoeken

Op de Dream hebben we daar een knopje voor. Anders kun je eens proberen gewoon een andere settinglijst er in te zetten waar de kanalen al los in zijn opgenomen.

Of anders is er iemand die je kan vertellen hoe je de zenders wel middels de a/b van de Humax zichtbaar krijgt.

Het is na lang zoeken al gelukt met bepaalde software een kanalenlijst van internet gehaalt en die er in geschreven want de humax is beveiligd dat hij die kanalen niet ziet.

Laatst bewerkt:
Ik heb effe de quote weggehaald want je antwoord staat meteen onder het gequote bericht, en we doen hier toch al niet veel aan quoten.:)

Maar het is niet zo dat de Humax beveiligd is tegen dit soort kanalen hoor. Er zijn meer ontvangers waar je die kanalen in principe niet ziet in eerste instantie en je er een knop of bepaalde actie voor moet doen om ze wel zichtbaar te krijgen.

Dat komt omdat hier een bepaalde manier van uitzenden gebruikt word, hetgeen ooit voor het eerst gebruikt is geworden door Premiere (als ik het me goed herinner) met de uitzendingen van diverse beelden voor de Formule 1 wedstrijden.

Maar het is wel fijn te lezen dat je een goede kanalenlijst hebt gevonden waarmee je nu wel kunt kijken.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan