superman

scubadiver

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
2 apr 2003
Berichten
901
Waarderingsscore
48
Punten
28
Leeftijd
67
Locatie
Schinnen
't Is 7 uur 's morgens. Een man komt thuis en z'n vrouw zit hem razendkwaad op te wachten...

  Zij: "Awel SUPERMAN, vindt ge 't uur dat ge nu thuiskomt ni wa overdreven ?"

  Hij: "Ik kan 't uitleggen...ik was bij klanten..."

  Zij: "Ah ja?! En daar hebt ge de ganse nacht liggen zeveren dan, tot 7 uur 's morgens zeker???? Nietwaar SUPERMAN ????!!!!!

  Hij:"Laat 't mij toch uitleggen mens ! Ik heb een nieuwe klant kunnen binnenhalen en we zijn nog gaan eten !"

  Zij:"En dat tot 7 uur 's morgens zeker, ge neemt mij voor een achterlijke trut zeker !!! SUPERMANNNN !!!!!!!

  Hij: " Ja goed.... eh.... daarna zijn we nog in stripteasetent geweest, maar alleen maar om te kijken zenne, dus eh... zoals ik zei..."

  Zij:"Ge hebt dan alleen maar gekeken en rustig afgewacht? ....Hmmm... Wat gaat ge me nu nog allemaal proberen wijs te maken?????!!!!! ....SSSUPERMANNNNN !!!!!!!!!!!!

  Hij:"Laat 't mij nu toch ne keer fatsoenlijk uitleggen en luister nu toch 'ns ! En trouwens... waarom noemt ge mij eigenlijk al den hele tijd Superman ???"

  Zij: "OMDAT VERDOMME VOOR ZOVER IK WEET ALLEEN SUPERMAN Z'N ONDERBROEK OVER ZIJN BROEK AANDOET !!!!!!!!!!!!!!!!"
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan