- Waarderingsscore
- 1.454
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 61
Hoi Mensen.
Ik zit met een probleempje bij de Dream van een kennis van me.
HD geformatteerd, nieuwe installatie gedaan van de rudream van 271104, laatste versie dus.
Daarna instellingen gedaan van netwerk en kanalenlijst erop gezet.
Daarna swap geactiveerd en daarna de /var geactiveerd.
Werkt allemaal prima.
Uiteraard ook newcamd en radegast gedaan daarna, werkt ook prima.
Toen wilde ik de talen gaan installeren en kwam het probleem.
Nederlandse installatie, niks hij liet alleen de keuze Russisch en Engels zien.
Duitse taalinstallatie, idem.
Via de addons de Russische taal removed, maar het Russisch vlaggetje blijft, en de andere talen niet zichtbaar ook niet na her-installatie.
Het rare is dat als ik bij "remove addons" ga kijken, dat daar inderdaad niet meer Russisch te zien is, maar wel Dutch en Deutsch, dus die zijn wel geinstalleerd maar komen niet bij de system settings terecht zodat ik ze kiezen kan.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen met DIT image? Dus a.u.b. niet adviseren van hydra ofzo, we willen gewoon deze gebruiken die we nu hebben en dit is een beetje een raar probleem.
Alvast bedankt voor de tips!
Ik zit met een probleempje bij de Dream van een kennis van me.
HD geformatteerd, nieuwe installatie gedaan van de rudream van 271104, laatste versie dus.
Daarna instellingen gedaan van netwerk en kanalenlijst erop gezet.
Daarna swap geactiveerd en daarna de /var geactiveerd.
Werkt allemaal prima.
Uiteraard ook newcamd en radegast gedaan daarna, werkt ook prima.
Toen wilde ik de talen gaan installeren en kwam het probleem.
Nederlandse installatie, niks hij liet alleen de keuze Russisch en Engels zien.
Duitse taalinstallatie, idem.
Via de addons de Russische taal removed, maar het Russisch vlaggetje blijft, en de andere talen niet zichtbaar ook niet na her-installatie.
Het rare is dat als ik bij "remove addons" ga kijken, dat daar inderdaad niet meer Russisch te zien is, maar wel Dutch en Deutsch, dus die zijn wel geinstalleerd maar komen niet bij de system settings terecht zodat ik ze kiezen kan.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen met DIT image? Dus a.u.b. niet adviseren van hydra ofzo, we willen gewoon deze gebruiken die we nu hebben en dit is een beetje een raar probleem.
Alvast bedankt voor de tips!