Tamawa makele

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
70
"Tamawa makele
Dole mamoja
Taboula
Tawowna tika
Tika...."

Bovenstaande is een oude Indiaanse spreuk.

Deze spreuk dient om nooit geen erectie meer te krijgen !!

G'hebt hem toch niet gelezen h?!

he he gelukkig
nu kan ik met een gerust hart de postings van Freggel openen zonder vast komen te zitten achter het buro. (Laatst anderhalf uur)

the matrix zei:
nu kan ik met een gerust hart de postings van Freggel openen zonder vast komen te zitten achter het buro. (Laatst anderhalf uur)

Waarom ikke nou weer???

Maar dan ga je nou records breken, want ik heb de spreuk gevonden die de vorige breekt, zorg dat je gaat staan voordat je deze spreuk bekijkt

Wippe Wappe Woppe, Knippe knappe knoppe, liege lagge lijgen, .......[SIZE=-24]is een naam van een lid , uuhh, gebruiker van dit forum ( topicstarter)[/SIZE] die gaat stij.....

Let op!!! Matrix+++ :sex:

Of ik kan het ook nog op zijn zunderts!!!

Kom hier!!! Dat ik hem erin zwier!!! van een meter of 4!!! ( [SIZE=-24]voor deze ene keer niet op de links klikken en kijken die links en rechts staan!![/SIZE]) Want ze is zo mooi!

Hoe kan het zo groeien???

Ik heb er nog wel eentje, maar die durf ik niet zo goed te zeggen op dit moment, ondanks het moment ik eigenlijk wel in een heel erg goede bui ben. ;)

Het heeft te maken met een algemeen feit......

Maar nou zit ik alweer te luisteren, naar, likke lakke, flibberdeflapei derastata, parikiparie, dejoadaboeklipakipoe Wat is dat toch????

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan