Tandwiellen draaien als ik overschakel van de 1 naar de andere zender

J

joellie

Hallo allemaal ik heb een vraag;

Van af van avond als ik overschakel naar een ander kanaal , b.v ned 1 naar rtl 7 ,maar het maak niet uit naar wat voor kanaal zodra je overschakel beginnen er links boven die 2 tandwielen te draaien .Die je ook ziet als je hem B.V opnieuw opstart. Dat is nog nooit gebeurt wie heeft enig idee hoe dat komt .

En hoe kan ik het voorkomen . gr joellie.
 
Sneeuw wellicht, en de richting een beetje kwijt dus?

Loop eens naar buiten en kijk eens naar je lnb. ;)
 
Hallo Freggel1 er zit geen sneeuw op mijn lnb.
De image die er in zit is open PLi van 24 september.misschien heb je daar iets aan. gr gbert.
 
Ik weet niet op welke sateliet je kijkt, maar stel dat je naar rtl7 kijkt via 19,2 graden en als je dan zapt naar ned1 op 23,5 dan kan het voor komen dat hij dat aan geeft als rotor en dat hij dan draait naar 23,5 graden.

Als dit zo is, kan je het geloof ik weghalen door het vinkje bij rotorsettings zichtbaar.
Weet deed niet echt heel zeker, maar je kan het proberen.

Suc6
 
Hij bedoelt niet het symbool van de rotor maar de tandwielen die je ergens halverwege booten ziet.
Doe eens een reboot.
En anders image opnieuw installeren.
 
Ik deed het dan ook even uit het blote hoofd.

Excuus.
 
En als bij mij de motor draait, dan zie ik geen "symbool" of wat dan ook, heb dit wel aangevinkt.
 
Ik heb dit ook maar dit is eigenlijk geen fout of probleem. Vergelijk het met de zandloper in windows OS. Het linux OS heeft even tijd nodig om de bewerking uit te voeren. Vroeger had ik dit niet maar met de laatste image's wel. Blijkbaar heeft het image meer tijd nodig om een zenderwissel uit te voeren...
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan