Taq 6-7- 8-9-10 weg !!!!!!

H

HENHIEPENKIE

Ze hebben nu weer de pid 0064 en dat 2x,geen 0067 meer,de rest 1tm5 Taq nog wel.
 
dan is er bij jou iets niet goed ik heb hier zoals hierboven wordt gezegt dus alleen geen 8-9-10
 
hmm
heb net mijn dreambox weer terug en een keyupdate gedaan, draai met pp 10/05, moet maar eens ff gaan kijken dus...want dan moet het bij mij ook open natuurlijk!!!
 
heb net die beta versie van pp erin gegooid, maar toen startte hij niet meer op...dus morgen maar even een erase img en opnieuw beginnen.
Kan ik het gelijk goed doen, kheb net mijn nieuwe samsung 160 gig 5400 rpm binnen, dus dat feest kan ook beginnen!!!

gr
NUCI
 
Taq 8-9-10 draaien met 2 pid's, en gebruiken nu provider 0064, i.p.v 0067

Pid 1 draaid op 0064 met de 0E key
pid 2 draaid op 0064 met de 0D key.

Lachen dus...

Ge even weer lekker verder hobby'en, GR Fred.
 
Nog even wat meer info, de Taq X kanalen, draaien allemaal op 1 PID.

Provider 0064 en de 0D key.

GR Fred.
 
Ik heb zo'n vermoeden dat alles vanavond weer terug is .... vermoeden he .... inclusief de glijkanalen ... hahahah

En nu ga ik vissen !


Cya ..
 
Hallo


Wel op de juiste plek inwerpen dan komt het wel goed
hiihi

hummaxboy
 
En dan wel de goeie gleuf
 
Nu zijn alle taquilla`s uit op taquilla 3 na,de ident 0067 is daar dan nu ook weg,en twee pids voor de 0064.
Met taquilla 3 lopen ze wel al te rommelen.
 
Originally posted by The Green Hornet
Ik heb zo'n vermoeden dat alles vanavond weer terug is .... vermoeden he .... inclusief de glijkanalen ... hahahah

En nu ga ik vissen !


Cya ..

Je vermoeden was verkeerd, zijn we niet gewent van jou.

Normaal sla je de spijker altijd bikkelhard op zijn kop....hehehe

GR Fred.
 
Tuurlijk niet...het geld groeit me niet op de rug...

Bij jou nu wel?...hehehe

GR Fred.
 
Nee Fred was dat maar waar ... van dat geld dan he ...hahahah
 
Ik denk dat ze even wachten tot ze uitgeknoeid zijn in Spanje ...
Dat zal (het is nu donderdag) ehhh ... wel een dag of vier/vijf duren denk ik ... maar net zo als gisteren zal ik het wel weer mishebben .. onvoorspelbaar die gasten ... soms kan je beter gaan vissen ! .. (een lang weekeindje ofzo in Frankrijk).

Geldt niet voor het Knotje ...


Cya ..
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan