taq.... dicht ?

skilder

Jr. Member
Special Friend
Lid sinds
15 aug 2002
Berichten
123
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
50
ff een domme vraag maar ik lees nergens iets over taqullia of dat nou open of dicht zit.... ik heb namelijk sinds gister geen beeld meer.

ik heb de keys al vernieuwd enzo ( ik gebruik de camd3.824 ) iemand een idee ?
 
Met Gbox nog beeld :)
 
Hier met newcamd ook nog gewoon beeld,, is eigenlijk nooit weg geweest,, was gisteren wel een key wissel maar die was al sinds februari bekend en stond dus al in de meest bekende softcams en key files.
 
Fiets anders even naar satscreenteam, daar is keuze zat. ;) ( Hij was bij mij ook even weg)
 
Bij mij met camd 3.840c gewoon beeld en pet wat voor image gebruikt jij.
 
Had ook geen beeld, nieuwe keys er in en er was weer licht.

Heb Hydra met Camd3 voor de Taq kanaaltjes.

Groetjes Bert
 
Sorrie, mijn laatste posting even vergeten, is nog steeds donker.
Ook met de satsreen keys


Bert
 
Het is bij jou toch ook zondag vandaag?

Ga er eens lekker op je gemak voor zitten, zet camd3.840c in je Dreambox en surf even naar het Irseacaboard, even snuffelen daar naar het juiste bestandje, en je dreamboxje loopt weer hoor. ;)

De 3.832 deed bij mij ook niks meer.

[SIZE=-20]ps: check your email[/SIZE]
 
Hoezo nieuwe camd3???? gewoon andere sleuteltjes erin en dan loopt het weer hoor. Op evocam, mgcamd ,newcamd wat je maar wil.

Boets
 
Je hebt gelijk ik vergeet er eentje daar staan ze idd voor alle emu's bij jkf,
ga hem er dadelijk inknallen. ;)
 
Camd3 geupdate en goede key en er is weer beeld.

Bedankt allemaal, vooral Freggel


Bert
 
Graag gedaan, maar ik ben nog niet helemaal klaar, er moet nog een filetje komen waarin dat geswitch tussen emu's maar eens over moet zijn! ;) ( is er al, maar ik ben ze even kwijt)

Onderzoek is gaande, ik heb er al enkele die ik eens naast elkaar ga leggen, keytjes vinden is makkelijk, maar nou nog het maken van de juiste bestandjes.

Komt allemaal goed, ik hou je op de hoogte. ;)
 
Volgens mij bedoel je SIN file daar staan altijd de laatste in :)

Meestal bij pay tv en mach1 te halen.
 
Ja ik ga even de Dream op een andere golflengte zetten, ook andere breedtegraat.

Ik ga eind deze maand even van een wel verdiende vakantie genieten, is maar ongeveer 11 uur vliegen.

Dus staat de Dream even op HOLD, maar het vissen en nix doen even vooraan. Hoop dat ik jullie allemaal weer terug zie begin Mei.

Ja is lang maar heb ook lange dagen gemaakt.

Als ik terug ben ga ik er weer eens een ander image inzetten, nu nog Hydra, de opvolger dus.

Nou jongens en meisjes, ga nou niet iets doen waar ik later spijt van krijg.

Groetjes Bert
 
Allereerst een fijne vakantie, en gooi er als je toch van image wil wisselen de "Gemini" maar erop, een leuke en stabiele image. ;)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan