Taq* en Strong 8000

Z

zoekende

Voor alle duidelijkheid zou ik graag het volgende willen weten. Op dit bord staat dat Taq op de Strong 8000 ontvangen kan worden. Er staat ook dat men geen K* zenders op de Strong 8000 kan ontvangen. Mag ik hieruit concluderen dat bij de versie 15 de Taq zenders kunnen worden ontvangen (met of zonder de beroemde 10 sec?) en dat men met de 20 versie de K zenders kan ontvangen? Ik heb een nieuwe Strong 8000 met een 20 versie en de K zenders.

Zoekende

 
ik denk dat je of een verkeerde interpretatie hebt of een verkeerde post gezen maar met v15 kun je zowel de T als de K kanalen ontvangen,met v20 moet er nog afgewacht worden wat er gaat gebeuren met de palcos en K.Maar ditzelfde geld in principe ook voor de astons en de v15 kijkgarantie heb je nooit.

Greertz Geinponem

 
met de strong8000 kan je tequilla zien maar voor hoe lang dat weet ik niet maar je kunt de firmware wel beter aanpassen dan alle andere recievers. als je op de strong 8000 versie 15 zet dan zal teq***la/ ki***ue gewoon werken

c'y

 
Ja alleen als je versie 20 in je strong heb zitten, krijg je er nooit meer versie 15 in.

Of weet iemand de oplossing?

 
Ik heb een nieuwe Strong 8000 SRT (met software versie 20)gedowngrade naar versie 15.

Zie de duckwebsite.

Voor een handleidening moet je op de site van Strong zijn.

Maar dowgraden kan wel degelijk.

gr. Frank Fly

 
Downgraden was geen probleem maar dan zat ik opnieuw met het probleem dat m'n reciever o.a. geen sbs6 en andere kanalen meer kon vinden.

 
dat probleem had ik ook je moet gewoon FF +- 50 metr kabel tussen knoopen dan heb je minder signaal dan moet het lukken

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan