taq/hispa

P

paullus

ik ben nog niet zo goed in deze zaken maar is het al mogelijk om taq weer gewoon tezien op een 6.1 fun kaartje op de hispasat of zijn er nog andere zaken voor nodig
ik hoop dat iemand mijn dat zou willen uitleggen

Nee nog niet en ook niet zeker of dat nog terug komt,, geduld en denk dat we eind van de week wel meer weten of dit mogelijk is ogf niet.

Kijken naar 'betaalzenders' via een funkaart is illegaal en strafbaar.
Koop toch een abo dan ben je overal vanaf.

Je meld niet welke spulletjes jij daar hebt maar met een Humax5400 en een season interfave aan je laptop kun je Ta****'s weer ontvangen.

Met emulatorek10a gaat dat prima, als de zaak niet meteen wil gaan lopen stop dan even een funkaart met 6in1 file in de kaartlezer van de seasoninterface dan vind het programmatje de juiste mode en kun je de kaart er weer uit halen, zap naar een ander kanaal je hebt beeld en houd beeld!

Ik heb vandaag au-updates ontvangen op zowel polsat (hotbird) als ook op Digital+ (Hispasat)
D+
Prov id 4001
71 ca 1c 66 5e a5 d2 e1
11 b3 e0 73 39 8e df f6

groetjes RTTY (Duck)

Volgens mij niet de regels gelezen huh,, staat duidelijk geen keys hier posten.

Zijn trouwens geen updates,, zijn de oude van weken geleden die ze nog steeds gebruiken.

Originally posted by eendenteam
Kijken naar 'betaalzenders' via een funkaart is illegaal en strafbaar.
Koop toch een abo dan ben je overal vanaf.

now duck dat is 100% strafbaar nog geen een procent vanaf
ik wil graag abonee ansluiten met d+ maar waar weet je toevallig waar ,ik denk niet in nederland horen alleen de nederlandse zender en die heb ik met c+ abonnement en zelf duitse zender
krijg je niet in nederland
ik woen in de grenz van duit+neder en prem..krijg je niet
alles C+ wil ons anpakken voor prem..of d+ illegal kijken denk ik niet het is hun zaken niet
grtz roufa!

Ik heb net een update op id 4801 gehad
keys:
07 33 ** ** ** ** ** 25
DC A9 ** ** ** ** ** DD
zijn dat ook oude keys?

Ja zijn ook oude,, en zijn trouwens van Cabo niet Digital hehehe

Oh je zei 4801 dus je wist al dat het cabo was :)

Op Polsat heb ik ook een update gehad maar die zal dan ook wel oud zijn. Maar toch vind ik het een klein wondertje dat ik met emulatorek10a keyupdates krijg op mijn Humax van Nagravision. Het zijn echte updates want Polbox bleef tot de update donker. Nagravision zal niet zoveel van Irdeto verschillen denk ik.
zzz.....

Polsat kan wel kloppen,, die heeft volgens mij een half uurtje geleden of zo een nieuwe key0 gehad.

Lees in de oftopic even mijn topic van help jongens en kom een met goede ideen

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan