Taq. wel spaans geen engels geluid

E

Elroy

Ik kan op mijn strong8000 met softwareversie 15, na een kort avontuur met versie 20, weer Taq* e.d. ontvangen. Helaas heb ik alleen spaans geluid; als ik engels selecteer blijft het akelig stil. Ik heb in het menu ook de taalkeuze als op Engels en op Origineel gezet: zelfde resultaat.

Voor versie 20 had ik ook versie 15 en daar was alles goed mee.

Het lijkt me sterk dat het aan de hexfiles ligt.

Zijn er soms meerdere versies 15 in omloop?

Wie weet raad?

 
Ookal kun je kiezen uit twee of mee geluidssporen, dan wil dat niet zeggen dat er ook daadwerkelijk geluid op uitgezonden wordt. Gewoon ff een ander kanaal kiezen om te testen of je voorkeur-instelling werkt, dan weet je genoeg. :)

 
Wist ik maar genoeg. Bij een andere zender (niet Taq.) werkt die voorkeur uitstekend. Het ligt dus niet aan mijn ontvanger, want kennelijk is de software (versie 15) goed. Het kan nu nog liggen aan Taq. of aan mijn kaart. Anderen geven aan wel engels geluid te hebben dus kom ik tot de conclusie dat het aan mijn kaart ligt (hexfiles?). Maar hoe nu verder? Ja, andere codes gebruiken maar welke dan... Kortom ik weet nog niet genoeg of er moet iemand zijn die mij een goed werkende set hexfiles geeft dan kan ik e.e.a. vergelijken.

 
Ik heb een Nokia 9302S. Ik kijk nu op T2 Gladiator met Engelstalig geluid. Bij het menu "Instellen decoder" heb ik de voorkeurtaal op Engels staan en onder de "+"-toest staat de taal eveneens op Engels. Ik heb softwareversie 15 en gebruik de duckfiles.

P.S. Ik heb wel regelmatige enkele seconden uitval en Kiosk staat op zwart.

 
Heb net van iemand gelezen dat het bij hem als volgt werkte:

Voorkeuze = Engels

Op het kanaal even met + de landstaal kiezen en dan weer met + op engels zetten. Hij beweerde dan geluid te hebben, vreemd, maar misschien helpt het je. ;)

 
@login om kiosk weer te aktiveren (mist je wel de goede hex hebt) moet je even naar cinemasII gaan daar heb wel beeld daarna terug zappen naar K* en je heb even wachten en je heb weer beeld.

Pettie

 
Alle tips ter harte genomen; van alles geprobeerd.

Ik heb zelfs verschillende versies 15 geprobeerd

Helaas nog steeds hetzelfde resultaat geen engels geluid bij Taq.

Iemand nog tips?

 
@from_jack heb je ook al geprobeerd om bij tag* even een keer te wissel van engels naar spaans en dan weer even heen en weer zappen en dan weer terug te zetten naar engels. Zo heb ik het ook voor elkaar gekregen.

 
Hi,

zenders eens terug inlezen,hielp bij een vriend.

denk dat de audio Pid verandert is.

 
Ik moet voor engels een keer op menu drukken en dan weer terug. ga ik dan zappen dan hou ik soms engels soms niet maar even snel op menu en alles is weer voor elkaar op mijn strong met duckfiles en goldcard

Sat2us

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan