taquilla matige reactie

G

gogo

Ik vind de reactie nog al matig op de verschillende boards, het is toch fantastisch dat ze weer open zijn.
Het is toch weer seca2 waar we naar kijken voor zolang het duurt.
Alles loopt soepel op de humax behalve de config.
Ik ben er in ieder geval weer heel blij mee.

gr gogo

hoi
vind ik ook wij delen dezelfde gedachten
jij was me net voor
ik lees er hier bijna geen vloeitje over
daar kan duck niks aan doen
ik zit ook veel op een ander board daar is het, het gesprek van de
dag mischien zitten hier niet veel humax bezitters
ik ben er wel blij mee alles is een vooruitgang
ik heb het er gelijk in gezet en het werk goed
duck gaf al aan dat dit mischien niet voor lang is
wat ik ook raar vind is dat we maar een gedeeltelijk parket
ontvangen 1-10
ik las dat aan het menu nu gewerkt word
ik heb daar ook geen last van het is alleen bij config
wat wel mooi is dat je met de key van conax niet de eerderen key-bin er af blaast dus de kiosk blijft gehandhaaft
al bij al is het voor de humax een goede vooruitgang
richting d-box
gr dalton

het gaat hier over die nieuwe taquillafix.hdf,ik heb die patch erin gedaan,maar eerst moet je de hummy op emu+k stellen voor je de patch erin doet,nu ik heb dat al gedaan maar bij mij loopt hij bij iedere zender vast,zo dan heb ik de vorige patch er terug ingedaan en alles werkt terug normaal maar zonder de taquillas

Vind het ook. Zelf heb ik een topfield dus kan ik niet ontvangen wat jullie wel kunnen ontvangen. Maar ben van mening dat er toch een beetje licht in seca 2 zit. Dus wordt 2004 toch sat jaar.

hoi
@jerry1
je moet ook de key zetten anders werkt het niet
gr dalton

hey dat heb ik ook gedaan,ik kon ook niet in de config,was wel voor het programmeren op emu-k gezet,maar nadien kon ik niet meer in de config,ik zal morgen nog eens proberen als hij terug vastloopt dan weer de oude patch erop groetjes,
DIT IS EEN PRIMA BOARD OM EENS SAMEN TE WERKEN

hoi
dat is waar als je elkaar antwoord geeft dan krijg je een gevoel
dat dat je iets samen doet dat is altijd hier geweest
ik lees net weer dat alle taquila,s open zijn op de astra
dus weer werk in de winkel
het moet toch lukken bij jou geef morgen de volgorde eens op wat je er inblaast als je wilt
gr dalton

ik heb ook gedaan met Xamuh_ECMfix_CAM_ToH3.2_EMU_0805.hdf maar taq geen beeld rest wel

gr
john25

Ik probeerde ook eerst de ToH3.2_HoT1.2x_taq.hdf van Xamuh, maar dat gaf problemen in de config menu en het zappen. Ik ben daarna helemaal opnieuw begonnen, orginele HIC10500-06.HDF, dan ToH3.2_HoT1.2.hdf, nieuwe key.bin.
En de D+ frequenties heb ik opnieuw laten zoeken. Missie geslaagd, overal beeld op Tequilla en Cine kanalen.

ik was een beetje lui deze week en had de nieuwe hdf en bin nog niet geladen maar zag op ander board dat in de zip een hdf restore zat en ke*bin ik heb alleen de bin vernieuwd en alles stabiel open

werkt het config ook bij jou?
Bij mij niet is niet zo'n grote ramp maar toch leuk als het opgelost zou zijn.

gr gogo

ik heb alles geprobeerd geprobeerd maar nog altijd geen taq. ik denk er moet nog een titanium card bij anders weet ik het niet meer,ben al 2 dagen ermee bezig maar de hemel blijft donker
.

ik heb op dit moment toh3(1).2 hot1.3 draaien met provider 67 en dat gaat lekker dankzij tenensnijder, ook de taq's.

Hallo

Zo zie jemaar weer dat we steeds een stap dichterbij komen.
Gewoon de moed er in houden en schouder onder elkaar.
Groetjes
Hummaxboy

ik weet niet hoe het komt maar met een funcard bij mij werkt alles perfect zowel taq als ki.

Originally posted by jerry1
ik weet niet hoe het komt maar met een funcard bij mij werkt alles perfect zowel taq als ki.

Je hebt emu+k (emu+kaart) geselecteerd in het config menu. De fun kan geen seca 2 (taquilla) en ook geen conax (kiosk). De funkaart "start" de emu op, waardoor het hele zooitje werkt. En dat is de bedoeling toch?....

heren, na veel gestoei met de hummie er de taquillia fix ingezet en voor het eerst weer beeld op de Taq zenders, alleen de Taquillia x werken niet. ook krijg ik geen beeld op kiosk, komt het omdat ik via de astra ontvang??

alvast bedankt en klasse dat ik in ieder geval weer beeld op de Taq zenders heb!!!!!

xxx werkt niet op taq en kiosk werkt alleen op de thor sat

greeting gogo

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan