taquilla open, maar niet bij mij

N

NUCI

Beste satvrienden,

Ik draai de laatste ronald en heb een key update gedaan bij de emu newcamd_cs, waarna ik hem heb opgeslagen en de db heb herstart. Maar ik zien nog geen spaans zonnetje schijnen.

Daarnaast ben ik uit pure ellende bij de sl#v#k wat files gaan proberen, maar mij lukt het niet.

Wat doe ik fout?

gr
NUCI

Hey Nuci probeer eens een ander image waar het wel op zit is je probleem toch ook opgelost.....een vb Peter pan of Rudream...
Want daar zitten ze wel standaard op...

groetjes,
Deliyurek007

downlaod anders de newcamd tng 14 versie eens en haal uit die map de newcamd.ppc file en upload die naar je dreambox in var/bin daarna de chmod goed zetten op 755 en een keyupdate doen dan zou die moeten werken

gr skilder

ik heb die laatste pp erin gezet, maar nu blijft mijn box bij het begin scherm staan...
Dus ik ben bang dat het serieel wordt

net de laatste pp erin gezet, maar nu is alles zwart...

Ik ga ff een hapje eten en dan ga ik dit raadsel eens ontrafelen!!

Uiteraard zijn tips welkom

gr
NUCI

Originally posted by NUCI
net de laatste pp erin gezet, maar nu is alles zwart...

Ik ga ff een hapje eten en dan ga ik dit raadsel eens ontrafelen!!

Uiteraard zijn tips welkom

gr
NUCI

Voor PP even op blauwe knop drukken en dan 1e optie nemen.

ik heb precies gedaan wat twilight zei, joske draaibaar. Ik had zelf eerst die lijst van 16-5, en ge upped met dreamset...maar het enige wat ik zie is de reclame op de takkies. Verder is zelfs ned 1 op zwart!!

gr
NUCI

@kwakkie,

Klopt het, dat je bij de blauwe knop onder pp maar even het beeld ziet? Ik denk het niet he? Bij mij schiet hij nl weg en kan ik dus niks aankiezen in dat scherm.

doe ik iets fout?

gr
NUCI

Originally posted by NUCI
@kwakkie,

Klopt het, dat je bij de blauwe knop onder pp maar even het beeld ziet? Ik denk het niet he? Bij mij schiet hij nl weg en kan ik dus niks aankiezen in dat scherm.

doe ik iets fout?

gr
NUCI

dat ligt aan je repeat snelheid van je AB.. had ik ook, gewoon snel indrukken die blauwe knop

ik heb nu ronald er maar weer inzitten, met pp en rudream had ik helemaal geen beeld...

Bij ronald heb ik tenminste nog de 'normale' kanalen...ook heb ik nog geprobeerd om dat ppc filetje erin te zetten, met chmod 755, maar ik zie geen verschil.

Voor mij weer het grote db-raadsel???

nou, toch gelukt....

Heb toch nog maar eens de laatste pp erop gezet...en idd eens op de knoppensnelheid gelet, bij de blauwe knop...dat helpt dus....voila werkt als een trein...

Bedankt voor de tips !!!

gr
NUCI

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan