Taquilla zal STOPPEN !!

deliyurek007

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 sep 2002
Berichten
595
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
47
Taquilla kanalen met X,XX etc... zal stoppen op 21 maart met uitzending van Seca2 naar Nagra2 en de rest zal binnenkort gaan volgen als SKY Italia.....

Je weet maar nooit na regen komt zonneschijn ....

Groetjes,
deliyurek007
 
[muggezift mode aan]
Seca3? Nee hoor, want seca2 is er nog niet eens. Datgene wat wij seca2 noemen is eigenlijk officieel seca v1+. Dus dan zou het misschien wel echte seca2 worden, maar seca3 nog niet in elk geval.:biggrin:
[muggezift mode uit]
:p
 
[muggezift mode aan]

Was het niet Mediaguard???

[muggezift mode uit]
 
Ze blijven gewoon in seca 2 uitzenden maar daarnaast ook in Nagravision 2.

Hiervoor zal men gebruik gaan maken van de nieuwste kaart van Kudelski. Dit is de zogenaamde Armagadon kaart. Deze kan zowel het Nagravision als het seca gecodeerde pakket openzetten. Dit komt mede omdat Kudelski eigenaar is van beide coderingsnormen.

De Armagadon kaart is volgens experts een zeer goed beveiligde kaart. Hierdoor zijn eerdere hacks van Digital + niet meer bruikbaar als men overschakeld naar Armagadon. Daardoor gaat het op zwart. En niet omdat men overschakeld naar een ander coderingssysteem.
 
[muggezift mode aan]

Was het niet Mediaguard???

[muggezift mode uit]
[super muggezift aan]
Neen, het is Seca/Mediaguard maar de officiele benaming voor de codering is Seca V1+, je mag ook Seca/Mediaguard v1+ zeggen.:biggrin:
[super muggezift uit]

@Satwatcher: Oh da's interessant nieuws, dus weer een nieuwe kaart, ze vinden toch wat uit. Dan ben ik toch eens benieuwd hoe lang de Spanjaarden (en straks geheid ook Italianen) er nu weer over zullen doen.:)
 
22 maart en nog steed veel bloot op de taq met mijn xcammetje.
 
Hoi allemaal,

Volgens mij zijn er verschillende kanalen van taquilla weg gevallen. Ik heb nu alleen nog maar een Gay-HP en een andere gewone HP. Het is nu dus behelpen.
Is er al een crack voor deze problemen?
 
technis cardmargon (cagamelon) taquillas tot 30 april aleen moet je de pid veranderen sorry voor mein nederlans.
hier zein we bezig met nagra 2 en 80 /80 open met rom110 +magic card.
ik ben zelf een van de grootse hackers in spanje,en ik zoek als iemand me kan helpen de rsa en de expo van c+nl zo kan ik un paar kaarten ombauwen van d+, wand de 0E heb ik al van c+nl.
saludos.
 
d+ schakelt gefaseerd over. op dit moment zijn enkele kanalen overgeschakeld. begonnen is met c+ deporte.
 
Originally posted by oraldin
ik ben zelf een van de grootse hackers in spanje,en ik zoek als iemand me kan helpen de rsa en de expo van c+nl zo kan ik un paar kaarten ombauwen van d+, wand de 0E heb ik al van c+nl.
saludos.

@Oraldin, als jij zegt 1 van de grootste hackers te zijn in Spanje, nou leg mij maar eens uit met "wat" jij ons vr3.7 kaartje wil bewerken? :confused:

Want dat zou ik toch wel eens willen weten? ;)

Dan kun je van mij een pot bier verdienenen :bier:
 
hij zegt ook niet dat hij de 7.3 kaart wil bewerken
maar hij wil de prov 006a op een d+ kaart zetten en dat zou wel eens mogelijk kunnen zijn
maar volgens mij gebruiken ze op het moment de 0D key
dus wat hij nu wil met de 0E is mij een vraag
 
Maar als hij de OE heeft, waar heeft hij deze gehaald dan? Dat is eigenlijk meer mijn vraag. ;)
 
zoek dan ook eens op de 0D :)
 
Als jij dan toch met een unlooper bezig bent heb ik een vraagje:

Heb jij al iets kunnen vinden met de MK'S ( mk01 e.d) ???
 
Ik weet niet of het aan mij ligt maar hier geen taq kanalen meer.
Is dit een kwestie van sleutels oof is nu toch alles zwart gegaan.
 
Bij mij ook sinds gisteren alles zwart.
Heb een phillips 7071 met leXfiles firmware.
Was zo blij maar ja aan al het mooie komt een eind.
 
satcome je bent geweldig,:applaus: effetjes zoeken naar de key en ja hoor daar was weer beeld.:banaan:

:drink: deze is voor jou
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan