Taquilla

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

spinnersat

Hoy iedereen,

Wie wil me uitleggen wat ik voor stappen moet ondernemen om de taquilla kanalen te kunnen bekijken.

Ik heb een Ass Com Reference (nog) niet regio vrij.

Taquilla 0 kan ik wel zien maar de meeste anderen zijn zwart.

Is het nu alleen de juiste keys in zo'n slim kaartje of moet die ontvanger eerst regiovrij.

Ik weet uit betrouwbare bron dat er binnen kort een patch komt (wat dat dan ook moge zijn) om hem regiovrij te maken, maar hoe gebruik je zo'n pach en wat is dat eigenlijk?

Nee ik ben niet blond !!!

Ik kom net kijken van daar.

 
Dit is geen vrijschakel board dacht ik

 
Nee... hij zal zijn posting dus in de Bedelstaf moeten zetten en dan zien of er iemand hem een email wil sturen.

 
Jullie reactie valt mij tegen, ja dit is voor mij de eerste keer dat ik me begeef op een board. En ja ik weet niet wat of welke vragen waar horen, maar had dat even gemeld. en zit niet te zeiken, eu sorry mama, zeuren bedoel ik. Maar goed ik begrijp dat de satellite fun board voor maar enkele "mensen" is bestemt.

Jammer, iemand had mij ook eventjes wegwijs kunnen maken hier op dit board, en mischien zelfs een tip over m'n taquilla vraag kunnen geven maar dus niet. Klets maar lekker verder samen.

Hier hoor ik blijkbaar niet bij.

 
Sorry Spinnersat, maar eerlijk gezegd valt mij jouw reactie tegen.

Je geeft oneigenlijk commentaar zonder verder van boe of bah af te weten.

Het Satellite Fun Board is voor iedereen, maar om langer te kunnen blijven leven, zijn we geen vrijschakelboard, dus ja de enigen die niet welkom zijn, zijn vrijschakelaars.

Ja vragen met illegale inhoud kun je stellen in De Bedelstaf, daar is dat forum voor, dan kunnen mensen je mailen.

Verder schrijf je dat iemand je wegwijs had kunnen maken, nou dat is al lang gebeurd, maar de gebruiker moet ook zelf wat opletten. Op elk board zijn regels, en als een gebruiker hier nieuw komt (zoals jij) en nog niet eens de moeite neemt om eens in het allereerste forum "Belangrijke Board Informatie" te kijken, waar alle informatie staat om jou (en anderen) wegwijs te maken, en waar ook de regels staan, dan is dat zijn eigen probleem.

Als je dat namelijk wel gedaan had, dan had je je onredelijke en onjuiste commentaar hier kunnen besparen. Wij nodigen je echter alsnog uit om dat te doen en verder veel informatie uit dit board te halen.

Als je daar echter geen behoefte aan hebt omdat wij geen vrijschakelinformatie vind, tja, even goede vrienden, maar dan zul je het ergens anders moeten zoeken.

Wij hebben geen zin in ruzie met Canal+ omdat een paar users het vervelend vinden dat ze niet geholpen worden met vragen over hoe ze gratis naar bepaalde dingen kunnen kijken.

Na reeds 7x offline te zijn gehaald door C+ houden wij het dus nu liever zoals het nu is. Servers zijn al duur genoeg.:)

Verder reacties kun je zoals in de regels staat vermeld schrijven naar info@satellitefun.org of in de Kletspraat (zolang het netjes blijft).

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan