Taquilla's

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

espagnol60

Hoi Allemaal

Heeft er iemand van jullie de taquilla's aan de praat gekregen??

ik probeerde op een goldwafer,funcard8515-24LC64,piccard2 en toch werkt nergens de taquillas

waarschijnlijk verkeerde hexfiles ,de CRD klopt die heb ik nagekeken wil iemand me mailen Thanks

 
taquillas draaien hier gewoon door op de fun in een aston ,maar ik heb een flauw vermoeden dat het je daar niet om ging dus iets duidelijker zou mischien wel handig zijn.

greetz Geinponem

 
Voordien gebruikte ik een atmelkaart en nu wil ik een funkaart gebruiken of een goldwafer ik kreeg de kaarten wel aan de praat enkel de taquillas krijg ik niet aan de praat, zelf gebruik ik een humax 5400 met aston 1.4 of een nokia 9500 als schrijver de ghostwriter

 
neem de standaard files van Duck, werken prima op de Humax, incl Taq

CU

Red

 
de files voor de fun zouden het ook gewoon moeten doen.

greetz

 
Sorry redneck eyeball en geinponem

Ik gebruikte die files en nog steeds het zelfde probleem erg is het niet want mijn atmel werkt, alleen jammer van het vele geld :biggrin: zo'n 189 Dm voor 2 goldwafers ,piccard2 en een funcard

met die files die ik vond werkte alles behalve de taquilla's en de kiosk dit betekend gewoon verder zoeken

thanks anyway for your support zie jullie nog wel

 
Heb je de 9500 met 3in1 dan moet je de speciale settings erin laden.

 
Vreemd.. Ik zal morgen eens kijken, dan ben ik bij iemand met een Humax en de 3.1 soft.. Schijnt toch te werken.

 
Op een GW kan ik me voorstellen, dat de taquilla's het niet doen met bepaalde filetypes (te beperkt geheugen om ev. valse key's te omzeilen). Op een fun moeten ze echter gewoon draaien.

Je kan nog es naar de pbm kijken.

 
ter info 3in1 file op funkaart werkt prima via de irdeto cam van de humax5400 irdeto au, seca,viaccess,

je kan hier info over vinden op mijn site.

G.R Pecari

 
waar gaat het nu over? ds9, 3-1fun, of funcard in de aston 1.4? heb alle 3 nl. werkend in humax

 
@ vlovlo

Het klopt wat je zei bedankt voor de raad en de mail

ik hoor nog van je

groetjes

ps misschien wel tot zaterdag in oosterhout :biggrin:

 
Sorry

Ik was het vergeten deze thread kan gesloten worden.

Thanks aan alle

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan