Teamviewer?

D

dedoele

Ik werk veel met teamviewer, maar tegenwoordig heb ik veel problemen met teamvieuwer, is er een ander programma dat beter draait?

Alvast bedankt!

mvg,

jochen
 
Ik gebruik Teamviewer dagelijks (zakelijk abonnement) maar heb nooit problemen ondervonden.
Een alternatief? wat moet het gaan doen? Het voordeel van Teamviewer is dat het je geen rekening hoeft te houden met een firewall, deze knalt gewoon overal doorheen.
 
logmein (log-me-in) werkt ook goed door de firewall.
 
Bij log-me-in gaat wel alle verkeer over hun server, ben ik niet zo van gecharmeerd.

Ik heb wel eens een Teamviewer versie gehad, als ik die installeerde, kreeg het ding ook met regelmaat gekke kuren.
Dus gedeinstalleerd en gewoon "los" gebruikt, dus starten en dan niet kiezen voor installatie maar kiezen voor starten en dat werkte altijd perfekt.

Bij mijn weten is die bug er uit gehaald want al sinds langere tijd is Teamviewer hier nu geinstalleerd en ik gebruik het redelijk vaak zonder problemen.
Wel is het van belang dat beide personen een gelijke versie hebben draaien, daarom update ik altijd, da's het makkelijkst. En werkt zonder problemen.
 
By the way Teamviewer is gratis voor non bussiness gebruik te downloaden op hun site.
 
Ja ik gebruik ook altijd Teamviewer en echt heel zelden poblemen dat was voornamelijk tot versie 3
Ik gebruik ook teamvieuwer op de Samsung Tab en Galaxy S en de HTC sence.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan