tekeningen of fototjes

luca

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.014
Waarderingsscore
1
Punten
38
Leeftijd
71
Waarom zijn er zo weinig mensen op het board die een tekeningetje of iets dergelijks aan hun post hangen

¨
mail77.gif


Dit bvb (net een rebus :Black mail for the Tiger)

 
kiss5.gif
Ik zou het verdorie niet weten !!!!!

Hahahaha,

exDumber

 
@Luca

kan je eens uitleggen hoe je dit moet doen?

als ik een tekening wil plakken verdwijnt de funktie

van plakken als ik op de reply kom van dit satfunbord,

het toevoegen van een tekening aan een email is geen probleem,maar hier lukt het niet.

gr prutserjo

 
We hebben dit iets moeilijker gemaakt om te doen omdat we dat liever niet hebben dan wel, maar we willen het ook niet verbieden.

Dit board werkt namelijk met een database. Daarom dat het sneller is als een board wat met UBB draait.

Een tekeningetje wordt op iemands eigen server, homepage of site ergens geplaatst.

Wat er gebeurd is dat er van hieruit een link gelegd wordt met dat tekeningetje.

Daar zitten 2 nadelen aan.

Als alle 2500+ users dat gaan doen (of de meesten ervan) dan krijg je dus ook dat x aantal verwijzingen naar sites en dat gaat dan zeer ten koste van de snelheid van het board, wat ook weer ongunstig is voor mensen met een inbel account en die zijn er nog heel veel.

Daarnaast is het zo dat als een site down gaat of verhuist, de oude link verwijzing in de posting blijft staan zodat je in de postings een wit vlakje met een rood kruisje tegen zal gaan komen en dat ziet er ook niet uit.

Vandaar dat we het dus liever niet als wel hebben en we zelf ook niet vertellen aan mensen hoe dat moet gebeuren.

Indien het namelijk een teveel wordt en het board er trager door wordt zullen we niet anders kunnen dan deze mogelijkheid uitschakelen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan