Telepiu niet meer in Irdeto

M

marciemarc

Wel aangekondigd, maar stond er toch even van te kijken... de telepiu kanalen (alleen telepiu nero, grigio, bianco) coderen niet meer in irdeto. Althans, ik krijg er vanavond met geen enkele soft meer beeld op in de MM9500, en herkent ook geen Irdeto meer. Ik gebruik Jupiter1-kaart en Jupiter2-kaart en soft van Soldierx. Alle andere kanalen van Telepiu geven wel nog beeld . Wil iemand dit even verifiëren, en bevestigen, misschien doe ik toch nog iets fout.

 
Nee correct, zelfde laken een pak met de 9600.

Palco's etc. in Seca.

De 3 C+ zenders nog in irdeto (of misschien simulcrypt).

Heb jij er nog een goede plainmaster van? Op de freecam en zelfs de nieuwe atmel files van 2 mei kregen we hier geen beeld meer op de 3 normale C+ zenders van Telepiu.

Maar ik kon aan de tekentjes zien dat het wel nog irdeto was (en de rest dus seca, in elk geval de Palco's).

 
Weet je zeker dat ze nog in Irdeto uitzoeken. Bij de Newkeypage las ik dit:

Telepiù has ceased Irdeto effective 00 hours of May 1st

2001. From the same date they should - in compliance with an agreement with the italian gov't - start encoding in DNS in addition to Seca, so as to ensure compatibility with Stream programs. Stream, in return, should from the same date encode also in Seca.

It appears that both are disregarding the agreement.

At the same time, there are discussions going on for a

future merging of the two companies, if anti-trust authorities in EU and Italy allow it.

 
Ik kreeg op de 3 irdeto's nog een irdeto signaal binnen.

Anders krijg ik een ander tekentje op de statusbalk in Overflow.

Het is me niet bekend of dat nu nog zo is, maar zoja, dan gooi ik er vannacht even de logger tegenaan.

Ik wil namelijk graag Schindlers List zien en die duurt tot kwart voor 12 heb ik begrepen, dus voor die tijd lig ik op mijn gemak te kijken.:)

 
klopt allemaal als eeen bus eerst zijn cin1,2,3 verdwenen en nu de film zenders zelf,ik heb al vanuit italie gehoord dat stream sinds 1 mei al in seca draait.

stream heeft wel toegezegt dar ze minimaal nog 2jaar in irdeto wil blijven draaien.sinds 1 mei werkt de nieuwe decoder zowel in seca als in nds(nokia9701s).

hoelang zal het duren voordat er files van nds te vinden zijn????????????

 
@marciemarc

Ik weet dat dit niet de bedelstaf is maar zou jij mij de URL

van de Newkeypage willen mailen? Ik ben hem al weer een tijdje kwijt. Of bij coole links plaatsen. Alvast bedankt.

 
Satlook, hij staat gewoon bij coole links... dit valt me wat tegen..

 
Ja je hebt gelijk Denktenk deze had ik dus wel. Maar hij heeft zeker een week niet meer gewerkt bij mij.Ik kreeg steeds een fout melding van die server. Dus ik dacht dat er een andere URL was. (foutje sorry)

 
@ BT en andere 9600 gebruikers...

Heb je nog Irdeto tekentjes gezien op een D+ zender? Het hele pakket is nu om. Volgens mij zijn ze echt definitief gestopt met Irdeto, tenminste geen enkel board heeft nog iets van Irdeto codes kunnen vinden.

 
Gisteren ben ik het hele pakket langsgefietst omdat ik even tijd had en zekerheid wilde hebben.

Maar inmiddels waren toen ook bij de 3 C+ zenders de tekentjes weg. Daarop dus maar de rest van het pakket eens langsgegaan om eventuele spookverhalen te kunnen weerleggen en er was geen enkele meer in de irdeto codering.

Of het zou al irdeto/2 moeten zijn, maar dat kan men uitsluiten aangezien ze echt niet meer voor nieuwe techniek gaan betalen zo kort voordat ze over vliegen naar seca.

Men kan er dus van uit gaan dat nu alles in seca zit op Telepiu.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan