Terug naar af of 0???

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.177
Waarderingsscore
576
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ik ben al 2 avonden aan het stoeien met een box die niet goed werkt, en heb er al een hoop op los gelaten wat zip-bestanden betreft, en fabrieksherstellingen.

Maar niks lijkt te werken, zelfs rooten niet?

De software Mbox blijft maar terugkomen, en is er op geen enkele manier vanaf te krijgen, ook Openelec wordt niet ge?nstalleerd, na een opstart met een tandenstoker  in de achterkant van de box. 

 
Snap het niet hoort deze posting bij de andere vergissing. Of is dit een nieuw box met probleem.
 
Nee dit is een nieuwe posting, een box die ik aan wil passen, maar het niet doet wat ik wil, zelfs rooten lukt niet.
 
Firmware updaten via USB-Burning-Tool, daar ben ik nu mee bezig, maar ik krijg de typische foutmelding key mac failed error, en de oplossingen die een ander aangeeft, werkt tot nu toe nog niet.

Morgen weer verder, nu geen zin meer.
 
Volgens mij moet je de usb stick eerst bootable maken dan de image erop en in de box drukken maar.

Wilde dat ook een keer met de nexbox doen gewoon om te kijken hoe dat werkte maar lukte met usb van geen kant dit omdat de usb pas gevonden wordt na opstarten.
Met een sd kaart , eerst  bootable gemaakt en daar de bestanden erop, in de gleuf ermee en dan de tandenstoker dwars door je vinger drukken en spanning erop et voila image werd ge?nstalleerd en was weer brandschoon.

Had ook een factory reset kunnen doen........ Maar hobbyist wil alles uit proberen.
 
Ja dat moet als je OpenElec wil installeren of een jailbreak wil doen, maar de Usb-Burningtool gaat via de pc. 

Prikkertje in de box, usb/usbkabel er aan, en dan de prikker er uit, en dan via dat programma een andere image er op zetten, maar dan blijf ik die foutmelding krijgen. 

Uitleg is er zat te vinden, maar tot nu toe lukt het niet.

Deze moet ik nog proberen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan