Terug!

B

BiG_G

Zo tuig en heren,

Ik ben weer terug om het board onveilig te maken.
Ik zie dat na tweeeneenhalveweek Hrvatska hier nog steeds de zelfde onzin wordt verkocht als ervoor.

Enfin een klein verslag;

We hebben gemiddeld 37 graden temp gehad. Met uitschieter naar 40 graden C. We hebben 2 keer Bora gehad (wind van zee) een enorme storm is dat aan de adriatische kust. Duurt meestal niet langer dan 2 uurtjes en vervolgens is het weer mooi weer.
Als je dan je tentje niet goed hebt opgezet... dan ben je hem kwijt ook.....

Het eten was weer voortreffelijk, en heb zelf nog cevapcici gemaakt. (gehakt worstjes met kruiden)

Maar het allerleukste was dat toen ik even in Italie was om wat te drinken en tanken, zag ik op het tankstation gewoon een ontvanger met schotel te koop. Mastera IV en van die kaarten met (michael jackson?) een kop van een kerel te koop. en nog veel meer van dergelijke rommel... Dit was aan een snelweg, bij een tankstation!!! Verbazend.

Voor mensen die geintresseerd zijn in Croatie als vakantie land, ik wil e.e.a. op het net zetten.

G

Had je nog een barbeque en een melkbus meegenomen? Dat vind ik eigelijk veel interessanter! :)

Vindt het niet zo verbazend eigenlijk. In Itali? wordt al jarenlang vanalles gewoon langs de weg verkocht in de tankstations. Alles waar die gasten wat op kunnen verdienen hebben ze wel.

Eens zien... pak hem beet 28 jaar geleden was dat al zo toen ik nog af en toe in Itali? kwam, mocht toen met moeder mee.
Van zandschepje voor op het strand tot winterjassen, kleurentv, bbq, draadloos bestuurbare auto's, echt alles waar wat aan te verdienen was.

En buiten kon je meedoen met balletje-balletje.:biggrin:

Originally posted by BiG_G
Geen plaats...
was met eennulzes....
Heb je nog mazzel dat je jongste kind niet loopt te jengelen, 's nachts geen keel opzet, nooit moeilijk doet met eten en zeer economisch met de beschikbare ruimte omgaat. ;) Met z'n 4en in zo'n eind in zo'n klein autootje, dan moet je wel heel veel van je gezinnetje houden. :biggrin:

Maar welkom terug. En nu weer snel aan het klooien met je Dream enzo hoor! Het kan geen feest blijven.

Dan kan je je wel voorstellen hoe dat volgend jaar gaat, als de jongste in zijn eigen stoel moet!
Dan denk ik dat ik toch een aan een skibox moet, al was het maar voor de luiers....

Maar is alles wel goed gegaan?

Ik meen een filmpje gevonden te hebben waar ik jou achter het stuur zie zitten??? :biggrin:

Of was je niet met de auto en de sleurhut? :biggrin::biggrin::biggrin:

(op herhaling!)

Jeetje freggel moeten we geen inzameling gaan houden wat erg he.....

Freg moet weten dat ik geen windowshit op mijn kompjoeter heb... en dus ook geen codecs om windowsmediavijls aftespelen.

:biggrin:

Dan mis je echt wat tjonge jonge wat er met jou sleurhut is gebeurt echt erg hoor leef echt met je mee..

Ga van verdriet maar een biertje nemen en naar de febo...

Originally posted by BiG_G
Freg moet weten dat ik geen windowshit op mijn kompjoeter heb... en dus ook geen codecs om windowsmediavijls aftespelen.

:biggrin:

Dat weet ik wel G, maar vindt het lekker om jou te laten voelen dat je er weer bij bent:biggrin::biggrin::biggrin:

Mijn kop zit nog in 37 graden en 27 graden zeewater hoor....
lekker snorkellen... vissies kijken en zeespinnen vangen etc

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan