Thanks knoppie

bert50

Addicted Member
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
1.440
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo allemaal, vooral de beheerders van dit euke bord.

Ik heb een vraag, er is een Thanks knoppie maar geen No Thanks knoppie, waarom eigelijk niet.
Laat ik even uitleggen waarom mijn vraag, vaak vind ik bij een onderwerp informatie die ik kan gebruiken en dan gebruik ik ook dat Thanks knoppie.
Maar ik vind daar ook wel eens informatie die ik niet zo belangrijk vind en dan gebruik ik dat knoppie niet.
Maar ook verschijnen er van die schaars geklede dames met of zonder fiets en dat is voor mij een reden om op een No Thanks knoppie te drukken, maar die is er niet.

Dus zullen er veel zeggen, Bert jij bent ziek en dan antwoordt ik, Ja ik ben ziek. Rechts heb ik al een kunst knie, links is in November aan de beurt. Reumatiek is ook al bij mij gecostateerd. Het lijkt er op dat sinds ik met pensioen ben steeds meer last van zaken te krijgen die ik niet had voor mijn pensioen.

En dan kun je wel zeggen< Bert dat is toch mooi en dan zeg ik, het maakt mij zeik niet lauw.
Verder kan ik zeggen dat ik een harde heb zoals de meeste ouderen, twee keer per dag, s'morgens van de zeik en s?vonds van de reumatiek.


Groetjes Bert.
 
Kom op Bert het is zomer en iedere dag is er weer een en dat moet een mooie dag weer zijn ondanks alles wat je mankeerd ik slik ook 11 tabletten perdag om in leven te blijven, en ik blijf gewoon lachen zeker hier op dit gave board....
 
Tja bert, hoever moeten we daar meegaan?

Meestal wordt er bij een "blootposting" een 16+ oid, gedaan, of je ziet het aan de titel van de topic. ;)

Met andere woorden, je hoeft er niet naar te kijken.

Zoals Pikkie al zegt, hij slikt ook een aantalpillen die hij hard nodig heeft.

ook ik hier heb het 1 en ander nodig, want hier gaat het niet van een leien dakje... ( HMSN )

Maargoed ik ben benieuwd naar een eventueel antwoord van het Eendenteam.

Verder succes, met de knie?n en de reuma. ;)

Probeer met een lach door het leven te gaan!
 
HoHo het is niet zo dat ik teneergeslagen ben, nee hoor elke dag ben ik happy ondanks al die pillen die ik ook slik.
Alleen als er een Thanks knop is verwacht ik ook een No Thanks knop, van daar.
 
bert50;203496 zei:
HoHo het is niet zo dat ik teneergeslagen ben.

Sorry Bert, maar het kwam zo wel even over.

Zoals ik al ,wacht even de rest van het team af, mij maakt het niet uit.

Maar ik verplaats intussen wel even jou vraag naar het juiste forum. ;)
 
freggel1;203498 zei:
Maar ik verplaats intussen wel even jou vraag naar het juiste forum. ;)

Kan er dan gelijk een "No Quote" knop bij?


Multispeed
 
No Thanks (geen dank) is tweeledig in mijn ogen.dus niet altijd een ongewenst item

Als iemand je een pot bier aanbied zeg je ook wel eens # nee dankje #(tenminste ik) dat kan ook een compliement zijn tis maar net hoe je het opvat.

Ik denk maar zo ben blij dat er iets gepost word van onzin tot intresand wees blij dat er nog iets gepost wordt en postings die mij niet bevallen bekijk ik gewoon niet want die soort die jij noemt worden toch meenstal aangegeven met 16 of 18+.

Als er een no thanks komt en mensen reageren met no thanks is gemakkelijk gedaan maar niet onderbouwt dus voor posters gevoel niet leuk.

Wat beter zou zijn is een topic maken waar 16+ en 18 + gepost word met een woordje van een soort waarschuwing die het als gerief of schokkend ervaren. uiteraard wel conform de board regels materiaal (fietsen e.d) dan is het aan de uwser die vooraf gewaarschuwt is en geen negatief mag uiten.

Wat nu het geval is dat die fietsen en mutsen in een topic staan waar ze eingelijk niet zo goed tussen passen.

Maar goed misschien denk ik wel verkeerd maar wilde het toch ff kwijt.


Mvg/Sth..
 
Nog mooier zou zijn een 18+ sub-forum waar een ieder zich kan aanmelden.
Wens je niet het sub-forum te zien/gebruiken dan gewoon niet aanmelden.

Persoonlijk stoor ik me er niet zo aan maar als de kleinkinderen in huis zijn kan het soms lastig zijn.
 
Helaas kunnen wij aan jou vraag/voorstel geen gevolg geven. ;)

Ook wat CM voorsteld gaat niet.

Ik kan er wel een lang verhaal aan vast hangen over het waarom wel, of het waarom niet, maar dat ga ik nu even niet doen, want ik denk dat jij "Bert50" wel weet wat ik bedoel?
 
begrijp ik, maar ik dacht, vragen mag altijd.
 
bert50;203492 zei:
Verder kan ik zeggen dat ik een harde heb zoals de meeste ouderen, twee keer per dag, s'morgens van de zeik en s?vonds van de reumatiek.

Maar ook daar zijn van die blauwe pillen voor en een pilletje meer of minder maakt dan toch ook niet uit.:wiljesex:
 
Natuurlijk, vragen mag altijd, maar een forum is als een positief iets bedoeld, daarom dat er ook wel een thanks knop is uitgevonden maar geen no-thanks knop, hetgeen een van de redenen is dat we die niet kunnen inbouwen dus.
Een apart forum met 18+ zou kunnen, toch zoals freggel1 al aangaf staat het er normaliter bij in de threadtitel en kan men het op die wijze makkelijk overslaan indien men er niet naar wenst te kijken.;)
 
Er is sowieso een andere manier om je waardering (zowel positief als negatief) te laten blijken.
Onder de gebruikersnaam vind je een weegschaaltje.
Daarmee geef je het betreffende lid plus of minpunten voor die specifieke bijdrage.
Dit word vrijwel niet gebruikt, en het resultaat zul je ook niet zien bij die posting.
Je ziet het resultaat uiteindelijk wel bij de gebruiker, want daar word met een rood of groen "lampje" aangegeven hoe hij/zij er voor staat.
En je kunt geloof ik ook je muis boven het weegschaaltje laten hangen om te zien hoe het ermee staat.

Maar ook die functie is niet voor dit geval bedacht.
Hier geef je de gebruiker een pluim of niet al naar gelang je vind dat ie een bovengemiddelde positieve of juist negatieve bijdrage heeft geleverd.

Positief kan bijvoorbeeld zijn het juiste antwoord, snel en accuraat gegeven.
Negatief kan bijvoorbeeld zijn flaming/schelden.

Om voor genoemde 16+ postings ook op deze manier negatief te beoordelen, lijkt mij weer wat zwaar.
 
Je ziet het resultaat uiteindelijk wel bij de gebruiker, want daar word met een rood of groen "lampje" aangegeven hoe hij/zij er voor staat.
Afhankelijk van de instelling in het Adminpaneel.:)

Overigens ben ik het met je eens dat dit niet bedoeld is voor 16+ postings. Daar is iets veel beters voor.
Er is zijn namelijk 2 soort van waarderingen.

Die met dat weegschaaltje is een persoonlijke waardering en is dus een positieve of negatieve waardering voor de persoon zelf.

Er is ook nog een mogelijkheid om een thread te waarderen, als je een thread opent zie je rechts boven aan de thread (2d van rechts) de optie "Stem op dit onderwerp", of in het Engels "rate thread". Daar kun je dus je waardering weergeven voor een thread. en ook hierin zijn verschillende gradaties waaronder ook "slecht" en "verschrikkelijk".
Die optie is echt van toepassing op threads dus zou wel voor dat doeleinde gebruikt kunnen worden.

Ook deze optie wordt overigens weinig gebruikt, wellicht omdat deze ook onbekend is.
 
Ik ben 59 jaar met vele kwalen maar in mijn hoofd speelt mijn 18 jarige leeftijd nog altijd, leuke meiden, moppen horen bij het leven.

Mopperen, het weer en sex zijn de meest voorkomende onderwerpen op de werkvloer.

Ga zo door, foto,s mogen ook voor deze ouwe zak.

Gr. John
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan