The day after tomorrow

fladder

Active member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
45
Mensen deze film heb ik hier op DVD (en nee het is geen DVD Kwaliteit) mijn grenzen liggen toch ook iets hoger, maar hij is goed te kijken.
Maar nu is mijn probleem dat de ondertitels te laag liggen en ze vallen net onder buiten beeld, dit kan ik wel oplossen door mijn 4:3 TV op 16:9 te zetten maar dan wordt het beeld weer kleiner.
Is het nu mogenlijk om de subs er uit te trekken en opnieuw (hoger) erin te vrotten of is dit heel erg veel werk en is het nog korter om te wachten op de dvd zelf :)

Wie weet hier iets over?

Groeten

Rody

Daar heb ik geen last van misschien om dat mijn tv automatisch het beeld in stelt alleen het 5.1 efect is niet om over naar huis te schrijven is niet echt suround
groetjes frans

Nou ik heb hem net helemaal gekeken mijn scherm zegt 5.1 maar mij oren zeggen 1.0 over 3 boxen :) en na een uur gaat het geluid voorlopen dus de ondertitels is wel het laatste waar ik me aan stoorde :)
1x kijken was wel meer dan genoeg haha
Ik heb ze toch beter gezien

Wat mij betreft zouden de geluidseffecten wat beter kunnen. Of het nou 5.1 of 2.0 is, kan ik niet bevestigen, omdat ik geen home-cinema set heb. Ondertitels lopen hier wel synchroon met het beeld, er zijn dus kennelijk verschillende versies in omloop! Verder viel mij op dat er in de ondertiteling geen hoofdletters waren gebruikt en zo af en toe een spelfout was te ontdekken. Voor de rest een goede illegale kopie!!!

Ik heb nu net een nieuwe versie en die is stukken beter alles loopt gelijk en het beeld is bijna 4:3 dus voor mij stukken beter
maar een illigale kopie kan ik niet van spreken dat is net wat Mbon zegt zolang hij nog niet uit is kan dat voor zover ik weet niet

Nee, ik heb ook nooit durven beweren dat er nu 'legale' kopieen rondgaan, maar de kwaliteit van de illegale versies wordt wel steeds beter, totdat de schijf in de winkel ligt en er een goede kopie van wordt gemaakt. Gisteren Troy binnen gekregen en die had ik eerst in vcd kwaliteit: niet om aan te zien. De nieuwere versie heeft zelfs voor- en aftiteling, Warner Bros intro, verschillende geluidsinstellingen en perfekt beeld.

Dat ik het helemaal met je eens bent de versie van shrek 2 die ik hier heb is in divx formaat nog beter maarjah wat wil je zo vroeg :)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan