The Matrix of wordt het Robin Hood.

??? Ik weet niet waar je die conclusie uit trekt, het gaat nog altijd maar om 1 dader.

Zojuist hoorde ik op het nieuws wederom wat ik al eerder schreef. Een vrouw (andere flatbewoonster) en iemand die haar kwam verzorgen. Dat was familie van die oude vrouw, niet gerelateerd aan die 28 jarige man.
Ik vind de berichtgeving wat verwarrend, maar inmiddels lijkt het er op dat er maar één dader is die twee vrouwen heeft doodgestoken en daarna met een kruisboog aan het schieten was. Deze dader "kenzo" genoemd, is later in zijn borst geschoten en ligt nu niet aanspreekbaar in het ziekenhuis.

...maar nu blijkt dat er geen steekincident heeft plaatsgevonden...

Enfin, dit nieuwsbericht is een stuk duidelijker:
 
...maar nu blijkt dat er geen steekincident heeft plaatsgevonden...
Dat is een veel eerder bericht, toen was er nog niet meer bekend. Je moet een beetje letten op de tijdstippen dat die kranten etc. zoiets plaatsen. Is niet altijd even duidelijk.

Enfin, dit nieuwsbericht is een stuk duidelijker:
Nou nee want daarin is ook nog veel minder bekend. Behalve dat er twee doden zijn. Het bericht van nu.nl lijkt me veel duidelijker. Want dat geeft de laatste bekende stand van zaken weer, zoals het ook op de laatste nieuwsberichten was.
 
Kenzo is dus de dader met het mes die twee doden heeft gemaakt en daarna ging schieten toch? ..ik geef het op. :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Ja dat klopt als hij Kenzo heeft. En voorheen heeft hij ook nog op iemand anders willen schieten (naar het schijnt) en die is via het balkon gevlucht (of er vanaf gesprongen). Daarna heeft hij willekeurige ergens de straat in geschoten.
Hij schijnt al eerder verward gedrag vertoont te hebben. Weer een bewijs dat ze mensen die echt geholpen moeten worden te lang op straat laten lopen. Hoog tijd dat er in die sector ook meer geld komt of wat dan ook zodat dit kan verbeteren.
Is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan