The next Generation Card !!

deliyurek007

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 sep 2002
Berichten
595
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
47
Ja ja daar gaan we weer Sky Italia is open met de kaart Next generation card van 150 euro....wees alert koop nietgauw de kaart wees gerust je weet het maar niet na regen komt zonneschijn......

Gr,
Deliyurek007
 
Hahaha.... we hadden erop kunnen wachten he.:biggrin:
 
Ja blacktiger het is weer zover als vroeger....daar gaan we weer...

Groejes,
deliyurek007
 
Wat krijgen we na de next generation???

Heb ik niet nodig

Dat heeft echt niks meer met hobby te maken

Ik heb liever wat mastekeys en ppua's kunnen we weer ouderwets gezellig loggen

Heeft veel meer charme dan een emu waar kant en klare keys in staan of zo'n fucking dure ijskrabber waar je niks uit kunt halen.

Ik heb mijn lesje wel geleerd vroeger met sky analoog

Dure kaarten die soms nog geen 3 uur werkten

Heb veel voor de hobby over maar ik geef liever 150 euro uit aan een kladblok file waar alle gegevens van een werkende originele kaart opstaat dat je daar een werkende kaart van kunt maken, dan zo'n krabber die misschien 4 week werkt.
 
Heb ook nog wat krabber liggen gezien de situatie dat wintertijd speelt in nederland komt wel vrijwel goed van pas....maar wel dure krabbers...

Maar ja wat doe je eraan ouderwets is het altijd de leukste geweest dat je zelf ook nog konde experimenteren voor een ander kaart etc...en testen op verschillende soorten receivers...

Maar je ik geef het alleen aan het is ieder z'n bveslissing wat die wil gaan doen..

MvG,
Deliyurek007
 
Klopt, maar Satwalker is het gewoon met ons eens, die geeft ook alleen maar aan van "wat krijgen we daarna weer"?

We hebben de Opos gehad, Titanium, Wildcard, Cerebro, nu deze weer, what's next? Het blijft maar doorgaan.

Hopelijk gebruiken meelezers deze thread als waarschuwing om er niet aan te beginnen aan zo'n kaart.

Vroeger was het inderdaad leuker, eerst rommelen met een season of season 2 en een logger etc.

Maar het is goed dat dit soort zaken aangegeven word, want er zal nog wel meer van dit soort kaarten komen, en hopelijk zullen op een gegeven moment door dit soort threads de nog kopende users ook eindelijk door krijgen dat dit niet de manier is, en dat het zo ook niet opschiet en hun alleen maar veel geld kost om korte tijd iets te kunnen zien.

Kijk naar de Wildcard... 60 euro voor 2 weken beeld is veel geld.:biggrin:
 
Wat dacht je van een "Zebra Didem Card" ja.. ja .. is voor Conax !
Nou als die komt koop hem niet !
Ik heb , via via (dat wel natuurlijk) iets van Conax en het CAS7 gebeuren gehoord en ze zijn er nog niet mee klaar .. maar het komt wel .. (heb ik wederom gehoord .. via via )

Cya ..
 
Je weet je bent gewaarschuwd van hoe en wat !!!

Het is voor ieder best wil van hoe en wat..

Gr,
Deliyurek007
 
Tja wat krijgen we nog meer voor dure kaarten waar we na een paar dagen niks meer aan hebben nu the Next Generation hebben we de Voyager kaart al gehad ik roep maar wat ik heb nog wel wat leuke namen voor kaarten.

Ook ik kan met de diverse kaarten ondertussen de WC behangen de pic kaartjes waren toch wel leuk maar ook de Gold en funcards waren leuke maar geef toe die waren in het begin ook duur.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan