The Rolling Stones waren echt gweldig!

crazymotha

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
36
Leeftijd
69
The Rolling Stones waren echt gweldig!
Voor iedereen die nog aan kaartjes kan komen zeker doen.

Groetjes van een Stones fan

ben in de Kuip geweest, 13 augustus........ inderdaad: geweldig !
w?t een energie !

Ik ga vanavond, hoop in de buurt van de Makro te kunnen parkeren?
Leek ons een goed plan, ben wel benieuwd of je daar ook weer vlot weg komt?
Ik zal laat zijn, ik weet wel dat het programma om 19.30 begint, maar hoe laat beginnen de Stones?
Heb kaartjes gewonnen in de staatsloterij! :))
En dan te bedenken dat ik na vele concerten er na de laatste keer genoeg van had, ook in de Arena, in een hoekje waar ik alleen maar bonk bonk bonk hoorde, en de mensen om ons heen boos werden wanneer je toch nog enthousiast opstond en ging dansen.........
Want zeg nou 's eerlijk, hoeveel echte Stones-fans zijn er nou helemaal?
Misschien ??n op de tien aanwezigen?

Nou aan het gezang op 11 en 13 aug in de Kuip en op 15 aug in Ahoy zijn het er toch nog heel wat.
Maar d??r waren dan ook niet veel kaartjes weggeven in loterijen en dergelijke.
In de Arena zien ze mij niet meer.
Wat een pokke geluid.
Of geluid??? Je hoort amper wat, zo zacht staat de installatie.
De stero staat overduidelijk niet op 10.
Want stel je toch eens voor dat de buren klagen.
In Rotterdam begonnen de Stones effies na negenen en effies voor tienen.
Is dus geen peil aan op te trekken.
Toch veel plezier toegewenst in die UFO.

Originally posted by Nova
Ik ga vanavond, hoop in de buurt van de Makro te kunnen parkeren?
Leek ons een goed plan, ben wel benieuwd of je daar ook weer vlot weg komt?
Ik zal laat zijn, ik weet wel dat het programma om 19.30 begint, maar hoe laat beginnen de Stones?
Heb kaartjes gewonnen in de staatsloterij! :))
En dan te bedenken dat ik na vele concerten er na de laatste keer genoeg van had, ook in de Arena, in een hoekje waar ik alleen maar bonk bonk bonk hoorde, en de mensen om ons heen boos werden wanneer je toch nog enthousiast opstond en ging dansen.........
Want zeg nou 's eerlijk, hoeveel echte Stones-fans zijn er nou helemaal?
Misschien ??n op de tien aanwezigen?

Het beste parkeren is aan de achterzijde van station Duivendrecht (plaats genoeg) en je zit zo weer op de snelweg.
Vandaar is het 10 min lopen naar de Arena.

moet zeggen de laatste 2 keer (Arena en Den Haag) was voor mijn de lol er vanaf, slecht geluid en enorm veel regen vandaar dat ik geen kaartjes meer gekocht heb.
Maar nu het bijna zo ver is had ik wel spijt :-( maja ben reuze blij dat vanavond het concert life wordt uitgezonden op rtl4.
Volgens mijn zie ik nu meer als de meesten.

Ja, ik had ook liever kaartjes gekregen voor Ahoy of, liever nog, Vredenburg!
Bij m'n eerste concert in Den Haag, jaren geleden, toen met die helse bengels dus, stond ik vooraan op het gras..........
Heel veel jaren later in K?ln ook onwijs, eigenlijk altijd overal wel goed, alleen die allerlaatste keer in die pokke-Arena, kreun......
Maar ja, nu is het gratis! :))

Je bent vervelend! :))
Een echte Stones-fan is per definitie een eigenwijs opstandig individu, en aangezien krek dezelfde karakters zich altijd met radiopiraterij en dus later als logisch gevolg ook met sat-hacken bezig houden is dit topic volledig on-topic! Ugh!

Naar de offtoppic en ik moet vanavong naar de Makro en wil daar rustig kunnen parkeren.

P.S.
Rob vanavond voor de buis!!!

O.K.
Ik ben vanavond die Stones-fan met dat kleine gele eendje op z'n hoofd........

Concert Rolling Stones afgelast
Het concert van vanavond in de Arena van de Rolling Stones gaat niet door. Zanger Mick Jagger zou te veel last hebben van zijn keel . Voor het concert waren 50.000 kaartjes verkocht
Uit de Telegraaf.

Kan ik lekker rustig parkeren bij de Makro

Yep klopt was net ook al op rtl4,, live concert gaat dus ook niet door op TV,, tis jammer maar helaas.

Shit zou ik dan toch te veel rook van mijn jointje richting Mike hebben geblazen :)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan