The_ Hydra Christmas present...

Mijn enige oplossing is denk ik nog dan maar de hdd formateren en dan opnieuw proberen de pli image te instaleren

Ik heb nog data op harddisk staan wat ik nog niet kan verwijderen

dus mijn bevindingen laat ik nog even voor wat het is

Is het ook mogelijk om een externe hdd via usb er aan te hangen?

Dan ga ik binnenkort een extra externe hdd er bij halen

Die ik nou achter mijn pc heb staat een hele backup op van het systeem van ons cafe waar ik de systeem beheer doe

Dus die kan ik er niet achter hangen omdat linux geen fat32 ondersteunt

ALs jij of iemand anders mij kan vertellen of dit mogelijk is dan wil ik dat graag proberen

Lijkt mij ook beter wat de wartmte betreft in de ontvanger De voeding heeft hier ook minder onder te lijden omdat de externe hdd gevoed wordt via het netstroom
Moet in mijn ogen wel mogelijk zijn omdat een usb stick ook fungeert als externe hdd

En wat jou mening betreft over de fabrieks garrantie ben ik het volkomen met jou eens

Ik ga nu op bed want het is al laat genoeg

Wens jullie welterusten

@satwalker: we hebben vaak gelezen dat je een externe USB HD er aan kunt hangen, mits je er wel voor zorgt dat de HD NIET gebruik maakt van de DB-voeding. Dus een externe HD die ook een externe voeding heeft. Verder kan de image, die je gebruikt, ook nog een rol spelen.

thx duck voor de bevestiging

Ga alles proberen zo zorgvuldig mogelijk uit te pluizen

Je kan soms zoeken en het nooit vinden terwijl het maar een kleinigheidje kan wezen wat men per ongeluk over het hoofd ziet

thx all for support

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan