S
satwalker
Mijn enige oplossing is denk ik nog dan maar de hdd formateren en dan opnieuw proberen de pli image te instaleren
Ik heb nog data op harddisk staan wat ik nog niet kan verwijderen
dus mijn bevindingen laat ik nog even voor wat het is
Is het ook mogelijk om een externe hdd via usb er aan te hangen?
Dan ga ik binnenkort een extra externe hdd er bij halen
Die ik nou achter mijn pc heb staat een hele backup op van het systeem van ons cafe waar ik de systeem beheer doe
Dus die kan ik er niet achter hangen omdat linux geen fat32 ondersteunt
ALs jij of iemand anders mij kan vertellen of dit mogelijk is dan wil ik dat graag proberen
Lijkt mij ook beter wat de wartmte betreft in de ontvanger De voeding heeft hier ook minder onder te lijden omdat de externe hdd gevoed wordt via het netstroom
Moet in mijn ogen wel mogelijk zijn omdat een usb stick ook fungeert als externe hdd
En wat jou mening betreft over de fabrieks garrantie ben ik het volkomen met jou eens
Ik ga nu op bed want het is al laat genoeg
Wens jullie welterusten
Ik heb nog data op harddisk staan wat ik nog niet kan verwijderen
dus mijn bevindingen laat ik nog even voor wat het is
Is het ook mogelijk om een externe hdd via usb er aan te hangen?
Dan ga ik binnenkort een extra externe hdd er bij halen
Die ik nou achter mijn pc heb staat een hele backup op van het systeem van ons cafe waar ik de systeem beheer doe
Dus die kan ik er niet achter hangen omdat linux geen fat32 ondersteunt
ALs jij of iemand anders mij kan vertellen of dit mogelijk is dan wil ik dat graag proberen
Lijkt mij ook beter wat de wartmte betreft in de ontvanger De voeding heeft hier ook minder onder te lijden omdat de externe hdd gevoed wordt via het netstroom
Moet in mijn ogen wel mogelijk zijn omdat een usb stick ook fungeert als externe hdd
En wat jou mening betreft over de fabrieks garrantie ben ik het volkomen met jou eens
Ik ga nu op bed want het is al laat genoeg
Wens jullie welterusten