Thread tot vrijdagavond gesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
71
Ben ik het als lid van Duck mee eens nee helaas niet maar gezien de beledigende postings weer wel.

Daarom een vraagje aan alle members hier wat is respect!!!!!!!!

Ik zie respect als een vorm van elkaar waarderen of je nu blank zwart rood of geel bent.
Respect is ook iemand in zijn of haar waarde laten.
Respect toon je en als je dat toont mag je het ook terug verwachten.

Wat ik hier mis is respect voor elkaar en dat is zonde, zo zonde dat op een board de fustraties en beledigingen naar buiten worden gebracht.

Als ik en ik ben maar een gewone kerel over bepaalde dingen van deze hobby beschikte zou ik dat echt niet meer met dit board willen delen.

Wel met de mensen die het woord respect nog kennen.

Sommige van jullie kunnen dat niet meer........

Originally posted by pikkie

Helaas de meest van jullie niet kennen dat niet meer........

Maak daar van:

Sommige van jullie kunnen dat niet meer.........

Grtz Hangslot

Thanks

Het valt me iig op dat het diegene zijn die de minste inbreng hebben op vernieuwingen.
Of ze zijn dusdanig onbekend...
Zij zijn dus diegene die hier weinig aanwezig zijn, en vervolgens het voor ons verpesten...

De "bekende namen" zie je niet reageren op dergelijke wijze.

Jammer...

G

Als je respect voor elkaar krijgt, ga je ook op een waardigere manier met elkaar om. Dat betekent dat je elkaar in je waarde laat, dat je niet minachtend op anderen neerkijkt. Kinderen die pesten bijvoorbeeld, gaan niet op een waardige manier met anderen om omdat ze geen respect voelen voor anderen. In hun hart zijn ze zo klein dat ze andere kinderen vernederen om zelf meer te lijken. In werkelijkheid verlagen ze zichzelf alleen maar. Ook zijn er veel grote mensen in de wereld die andere mensen minder achten dan henzelf; ze verheffen zichzelf boven anderen. Dit komt doordat ze eigendunk hebben oftewel zelfverbeelding of hoogmoedswaanzin.

GR Fred.

Fred Tweelicht for president!

Idd...
Doet me denken aan de topic van freggel...

Tot nu toe heb ik rat het voordeel van de twijfel gegund, maar het gaat me nu echt te ver.

wel is hier een paasword voor nodig, dit kun je aanvragen dmv een mail te sturen met daarin je normaal mailadres (geen hotmail of wat dan ook) zodat ik daarop een wachtwoord kan toesturen, in tegenstelling tot eerder uitspraken heb ik even afgezien van een ip/password controle...........
Er is geen enkele, maar dan ook geen ENKEL argument te bedenken waarom iemand met een normaal email adres zou moeten reageren.

Bij deze adviseer ik dan ook iedereen om de site gewoon te boycotten.

Op zich vind ik het een goed initiatief wat rat doet, maar dan even de feiten op het rijtje.

1.) Eerst hier lopen klagen.
2.) Na een discussie roept ie dan met een grote mond dat hij alles wel voor iedereen open zal gooien op een site.
3.) Na wat denkwerk, komt ie zelf tot de conclusie, dat het toch niet zomaar iets is van "alles vrijgeven" en dat ie wel degelijk moet opletten voor bedrijven als C+ en mensen indienst van hun en justitie en gaat dus even bekijken hoe hij het gaat opzetten.
4.) Een en ander loopt bijzonder uit
5.) Er word besloten dat men zich maar 1 dag kan aanmelden met doorgifte van het ip adres (kan ik me nog iets bij voorstellen)
6.) Men moet nu liever een normaal email adres sturen

Mijn conclusie is het volgende.
Rat2002 heeft hier een wat al te grote mond opgezet, zoals de meesten hier doen die het niet eens zijn met het beleid.
Rat is wel een van de weinigen die dan zelf iets luid aankondigt.
Helaas is het ook degene die het snelst inziet dat het toch niet zomaar effe kan en dat Duck gelijk heeft met zijn beleid.

Zo wordt het dus niet voor iedereen open gezet zoals hij beloofd heeft, het wordt alleen maar beperkter en beperkter.

Er blijven maar zeur topics ontstaan over de site van Rat, dus het is logisch dat alles klakkeloos gesloten word wat hierover gaat want het hele Duckteam en de serieuze gebruikers hier worden doodziek van die fratsenmakers die maar topics hierover blijven openen.

Dan nog mijn commentaar aan Rat2002.
Als je een vent bent, kom dan je uitspraken na zoals je die hier in het begin gedaan hebt.
Toen heb ik je nog hulp voor beveiliging aangeboden en schijnbaar wilde je die toen niet, en nu begin ik er niet meer aan.

Als je jezelf wilt indekken, daar is volledig begrip voor, maar als je eerst voor ip adressen gaat vragen en nu weer voor normale email adressen, dan roept dat de nodige vragen EN behoorlijk wat wantrouwen jegens je op.
Ik zou een andere richting kiezen, en zolang jij blijft vragen voor normale email adressen, blijf ik uit hoofde van privacy tegen de mensen roepen dat ze je site mijden moeten.
Sorry, maar zo ligt het.

Een wachtwoord is geen probleem.
Ik kan me voorstellen dat je het ip adressen gedoe hebt laten vallen omdat je mensen met dynamische ip's wilt laten meedoen.

Maar het vragen voor een normaal e-mail adres gaat gewoon te ver. Waarom volstaat een verzoek per pm via dit board niet bijvoorbeeld?
Dan weet je ook dat je de goeie te pakken hebt.

Ik probeer niemand te verdedigen maar ik vind het niet nodig dat op een satelliet board, waar men praat over de hobby mensen worden beledigd.
Daar is dacht ik dit board niet voor bedoeld, en dat is wat ik bedoel met deze posting.

Duckteam het draadje mag dicht omdat er straks een hele andere discussie ontstaat als waar ik de posting voor bedoelde.

@Rat2002: sorry, maar dan maak je dus niets waar van al die verhalen die je hier hebt opgehangen.
En ik weet genoeg van veiligheid en mogelijkheden af om te kunnen bepalen dat een normaal email adres niet nodig is.

Derhalve blijf ik bij mijn advies aan de gebruikers de boel gewoon te boycotten totdat je van dat idee afgestapt bent.

Sorry beide heren rat en bt het lijkt me dat jullie dit beter onderling kunnen bepraten dit leid tot een welles nietes postings

Daarom draadje dicht a.u.b.

Sorry pikkie, maar dit hoort niet onderling, dit gaat elke medesatter aan die de site van Rat wil bezoeken.

Het is niet een discussie over wat wel en niet leuk is, maar het is een argument ter beveiliging van de privacy van de gebruikers en het tegen zichzelf in bescherming nemen.
Dat is niet iets wat ons beiden aangaat.

Misschien kan er wel een aparte thread voor opgestart worden, van de andere kant mag ie van mij ook wel dicht.
Een gewaarschuwt mens telt voor 2.

Wachtwoord is geen probleem, beveiliging rulez, hopelijk ook geen normaal email adres dan als ik het goed begrepen heb.:)

inderdaad en vanaf vandaag word de site steeds een beetje duidelijker, erg mysterieus maar wel spannend en leuk........

Kijk, uiteindelijk worden we het toch wel eens.:)

Negatief reisadvies is bij deze weer opgeheven. :biggrin:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan