Thread tot vrijdagavond gesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk , met alle respect ... dat onze vriend Rat2002 zijn afspraken gewoon niet nakomt ! Sterker nog helemaal nooit zal nakomen.
Dat zou het ergste nog niet zijn we komen er zonder onze vriend ook wel uit op den duur.
Nee , wat mij het meeste stoort is dat hij overal en op alles post en steeds maar weer de belofte geeft dat hij alles bloot geeft en een ander met het kwijl op zijn bek de Rat z'n ballen likt als of hij alwetend is maar hij heeft nog niets concreets laten zien of aangewezen .
Inmiddels gaat het nu boven zijn pet zegt hij en dus moet hij maar afwachten wat hem verteld en toegestuurd word , met andere woorden : Zaterdag geen site van onze vriend Rat2002 met de verlossende informatie.
Rat2002 als ik het mis heb ,mijn oprechte excuses op voorhand !
Maar volgens mij neem je alles en iedereen in de maling !
Als je echt veel weet stuur me maar een PM met wat summiere informatie dan kan ik wel zien waar het over gaat.
Nogmaals ... als ik het mis heb mijn excuses .... maar ik ben bang van niet !

Cya ...

Inderdaad moet ik het helaas met de vorige spreker eens zijn. Ik heb me bewust afzijdig gehouden in deze discussie. Maar het valt mij inderdaad op dat steeds als het dichter bij de datum komt waarop het zal moeten gaan gebeuren er weer bepaalde dingen gebeuren welke ervoor zorgen dat het om voor rat2002 begrijpelijke redenen maar voor alle anderen onbekende redenen het weer later wordt. En als ik het mis heb ben ik de eerste die dat zal zeggen dat rat2002 dat is 1 ding wat zeker is.

Uitstel voor beveiliging en andere van dat soort redenen heb ik altijd, Maar zeker vanaf uit punt waar rat2002 besloot deze site op te richten (tegen het nieuwe duckbeleid en het feit dat hij nergens bang voor was en alles op vrij en open manier open moest zijn voor iedereen) krijg ik nu echt het idee dat het hier niet pleus is. Uitspreken als dit gaat mijn pet te boven doen daar zeker geen goed aan want als je dan alles open hebt dan moet het je pet niet meer te boven te gaan want dan weet je het al. Maar vooral dat rat2002 nu, zoals BT al aanhaalde, zich gaat verschuilen achter de argumenten van Duck wat betreft het nieuwe beleid op Duck zegt toch eigenlijk dat rat2002 het eigenlijk zelf ook niet aandurft. Of natuurlijk dat er andere redenen zijn.

Rat net als Hornet sorry als ik het verkeerd heb en in dat geval de excuses maar de voordeel van de twijfel welke ik je gaf is inmiddels als sneeuw voor de zon verdwenen en ik ga nu toch echt geloven dat je vertrouwen van mensen hier aan het schaden bent.

Sorry hoor rat2002.....

Ik denk niet dat je hier bij de meeste nog mee kan wegkomen...

Vond die andere site met die vrouwtjes dan nog wel wat prettiger om te zien....

Aan rat2002: verwijderen google reclame !

Hernoem de *.htm of *.html files in *.php en zet op de laatste regel: <?php exit; ?>

Nou ik wacht met spanning de 17e af en hoe lang het goed gaat.
Succes en sterkte. Voor hulp klik hier.
http://www.google.nl/search?q=advocatenkantoor&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=
Misschien hoor ik dan ook eens het antwoord hoe het zit met die printable DVDs van je voor 90 Euri de 100.
Op een verzoek van 100 stuks geen reactie gehad....is 200 genoeg voor je dan ?
SORRY maar ik brand er geen 1000 per week al weet ik dat dat voor jou interessantere aantallen zijn.
Ja ook die goedkope DVDs was ooit es een draadje waar rat op gereageerd heeft maar waar maar niets van komt.
Misschien via je site DVDs gaan verkopen ?
Vol verwachting klopt mijn........

now mensen !!pikkie bedoel dat niet hoor het gaat helamaal niet over rat maar over gedraag en elkaar helpen en respecteren
en voor wie en wat niewe tread over rat gaat beginnen ik denk dat duck mee bezig metteen sluiten en zo hoort het
mensen nee ik zeg vrienden en goede vrienden van duck boord
laat ons elkaar helpen en maak het makkelijk voor duck
grtz roufa from space planet 2030!

Derde verzoek draadje dicht a.u.b.

Want dit gaat weer over een persoon en dat was niet de bedoeling van deze thread....

Respect voor elkaar dat wilde ik bepleiten.
Helaas vinden sommige het dan weer nodig iemand steeds weer uit te dagen....

Dus nogmaals a.u.b. draadje dicht

Originally posted by pikkie
Derde verzoek draadje dicht a.u.b.

Want dit gaat weer over een persoon en dat was niet de bedoeling van deze thread....

Respect voor elkaar dat wilde ik bepleiten.
Helaas vinden sommige het dan weer nodig iemand steeds weer uit te dagen....

Dus nogmaals a.u.b. draadje dicht

Op verzoek gaat dit draadje dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan