tijd klopt niet ???

F

fenzo

ik ben er net achter gekomen dat de tijd niet klopt als je iets post, deze posting is b.v. gedaan om 23.59 uur op 1 juni.

 
bovenstaande traed geeft echter als plaatsing tijd aan 17.50 uur, beetje fout dus.

 
Bij mij staat er 23.50 als posting tijd van de eerste poster.. ;-)

Kijk ff verder op het bord, mannen, daar staat al dat in je user-cp onder edit-options je "eigen tijd" kunt aanpassen, dat kloppen de tijden weer. (server loopt alleen 10 minuten achter..;-) )

 
sorry dat had ik niet gezien, nu ik dit heb aangepast is de tijd inderdaad op 10 min. na OK. de wijziging in de tijd was bij mij opgetreden na de board update.

 
Ja dat klopt dat staat/stond bij meerdere mensen verkeerd na de update.

Waarschijnlijk omdat er nu een hele kolom staat die de users zelf kunnen invullen en eerst alleen maar vakjes die standaard op de NL tijd stonden ingesteld. Bij de nieuwe versie zal standaard gekozen zijn voor de tijdzone waar de boardmakers zich bevinden.

Een dezer dagen zullen we eens gaan zien of we met een query op de database voor iedereen deze tijd op NL kunnen zetten.

Als dat gebeurd is kunnen buitenlandse leden dan zelf de tijd aanpassen naar hun tijdzone, dat is gemakkelijker want die bevinden zich in de minderheid.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan