Tip voor BT. Tijgerzwemmen voor 150 euro

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 aug 2002
Berichten
2.322
Waarderingsscore
22
Punten
38
Leeftijd
61
Misschien een leuke tip voor Black Tiger, Tijgerzwemmen voor 150 euro Lekker verdienen. ;)
Al mag daar volgens de lokale wet niet met zwaardere tijgers dan 25 pond gezwommen worden. :)
 
Hmmz... inderdaad lekker verdienen.... ik weet niet hoe de wetgeving in Nederland ligt want ik weeg iets meer dan 25 pond.:biggrin:
Maarreh... ik vraag me ook wel af of daar wel chloor in dat water zit want anders is het niet goed voor de mensen. En als het er wel in zit, dan is het maar weer de vraag of het goed is voor m'n vachtje.:)
 
Dan wordt het Bleek in plaats van Black , gelukkig blijven de initialen hetzelfde B. T.
 
Hahaha en als je het in het Engels wilt houden, ook geen probleem voor de initialen.. Bleach(ed) Tiger.. :biggrin:

Maar het komt wel voor met zwaardere tijgers zwemmen, in Australia Zoo Queensland.
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=iuTzMNw2BXM]Swimming with Tigers[/ame]
 
Phuuu dat zijn wel een stuk grotere ja. Ik zou er zo graag eens eentje willen aaien, een echte dan he. Maar wel zonder beschadigingen te krijgen aan mijn eigen ledematen en vachtje.
Er was pas nog een Circus hier, maarja... daar staat gelukkig nog een hek om de kooien, ik wil niet weten wat er met handen gebeurt die daar door de tralies gaan.:biggrin:
 
Hap slik weg en het is afgelopen met je handje openhouden bij de steun......;-))
 
the matrix;224944 zei:
afgelopen met je handje openhouden bij de steun......;-))

Ach dan ook geen gat meer in de hand, dus de vrouw maar laten aaien.. :biggrin:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan