Tita en Fun

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
4.294
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
69
Jongens nu niet gelijk gaan rennen naar de satboer want ze gaan de prijzen opschroeven, ik denk dat het over een paar dagen ook op de fun is, ben maar weer eens aan de slag gegaan....

koop geen witte titanium want je gaat de boot in.
De boel is echt seca dus er komt best wel meer naar buiten..
Laat je niet gek maken......
 
De Tita mag niet meer verkocht worden SatArmy is er mee gestopt dus is het wachten op de grijze kanalen en dan zal het waarschijnlijk flink duurder worden.
Bij geen enkele groothandel zijn ze meer te koop en reken maar dat de inkoop straks van 22 naar 44 euro gaat.

Ik koop vast een Fun7 kan ik alle seca2 paketten op kwijt:)
 
Geloof me nou de titanium mag verkocht worden ze kunnen geen verbod opleggen via de rechter lees satelliet van deze week maar na allemaal stom gelul......
Het is weer het gewone prijs opdrijf spelletje,,,,
 
Nou, ik ben ook aan de slag gegaan, en heb de file ook uit elkaar getrokken, en de kaart bekeken.

Er staan 5 providers op de kaart;

Seca 0000
Tele+Digitale 0070 + ppua
+Calcio 0071 + ppua
Operatore1 0072 + ppua
Operatore2 0073

Het stomme van het hele verhaal is, dat geen enkele provider een pbm weergeeft!

Ook kan je geen dumprecord van de Tita kaart maken, waarschijnlijk ondersteund de OS van de kaart dit niet.

Verder valt het me op dat bepaalde kanalen met de Tita kaart niet open gaan, en met de Dreambox wel!

Nou dit zijn mij bevindingen vanaf deze kant, ik zou het leuk vinden als er iemand verder op in gaat.

GR Fred.
 
welke kanalen????? Fred..
 
Ja klopt, En dat gebeurt nu ook al bij Prima Fila, krijg nu al de melding dat de Pirmay key not available is...901D

Provider 0073 K:0E....Prima Fila!
 
Hier de string die net door SKY verstuurd is voor provider 0070.

C14001B15C1003D26DF0DEE0095F6AE9CEC4CBA801DAC73ED4BEBE46AEF713FE34C05907D07193AEA00766E8245372A19F855F4406E62D33B03ADE2F793C3FA4748DB7F82A1981E89C0225C8DADB0E85E0B4F15C0B8513893B0CF07D5577BA8648

GR Fred.
 
hmmmmmmm de oorlog gaat beginnen
 
MMMMM, zou je denken?

Ik denk dat we deze keer heeel erg ver komen, de voorbereiding is goed geweest!

GR Fred.
 
God schiep de tijd over haasten heeft hij nooit gesproken.
Toveren op verzoek en een wonder duurt langer.....
 
Dus wordt de oorlog voorlopig verloren en wachten we heel geduldig wat langer af op wat andere wonderen.

1 Ding is zeker het wachten zal beloond worden alleen moeten we dan misschien wel nog wel een beetje veel geduld hebben. En geduld is een schone zaak toch.
 
Originally posted by satwatcher
Dus wordt de oorlog voorlopig verloren en wachten we heel geduldig wat langer af op wat andere wonderen.

Leg eens uit waarom je het allemaal zo somber inziet...

Ik ben benieuwd...

GR Fred.
 
Geduld wat was dat ook alweer maar het gaat de goede kant weer op.

Ik hou me even op afstand ik weet niet genoeg van de materie helaas.

gr,

Thewizzard.


Die niks meer kan toveren
 
De tijd zal het leren, ik denk het niet ik denk dat men nu behoorlijk in de piepzak zit.
Want de makers van seca2 en providers beweerden dat met 1 druk op de knop de boel weer op slot staat.

Dus niet!!!!!!!!!!!!!!!!
Komt het antwoord nog of heeft men geen antwoord... hierop...
 
Als men slim is, en ik ga daar bijvoeglijk vanuit, dan komt het antwoord zeker. En die slag komt niet alleen bij mensen met een scam of titanium hard aan. Je zal maar voor veel geld een cloonkaart hebben gekocht.

Hoe luidde het spreekwoord ook al weer...... wie het laatst lacht, lacht het hardst....

Maar de goede weg is ingeslagen..... einddoel is alleen nog wat verder weg van die afslag dat sommige mensen denken.
 
Het gonst ook weer op het s4a board van de geruchten dat weer niet echt een hack is maar een goedkope oplossing.. :S

Weet ook niet wat hier weer van waar is.. maar wil nu toch wel een beetje technische specs zien van die seca2 'hack'

Waarom moet ut toch allemaal weer op zo een 'onhandige' kaart. Vroegah hadden we nog kaartjes met een PIC processor die nog makkelijk te disassembleren waren.. Had ik tenminste nog iets aan de lessen debuggen op m'n opleiding.. :)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan