Tita en Fun

Ik zou zeggen pak je programmer lees de kaart uit en ga eens aan de slag...

in plaats van vragen kan je ook zelf heel veel leren en opzoeken
 
Onhandige kaart,, volgens mij riep ik hier maanden geleden al dat je deze nodig had,, begon al met Hispasat en nuook S2.

Maarja is nu effe moeilijk aan te komen,, bij de meesten is die nu uitverkocht.

Shit had er toch een paar 100 moeten inslaan :)
 
He jack kaartje kopen?????
 
@BlueICEz

En zo werkt de hack dus:)

FF een uitleg hoe de dragoncam/titanium en scam in dreambox werken

Om seca te kunnen emuleren zonder kaart hebben we de volgende dingen nodig

1 : de hash table bx die gebruikt word in het algo van de superencryption
2 : de RSAkey en exponent voor decryption van ECM table 1001
3 : en de sesionkey 0d (nu in gebruik in maart)

Ten eerste moet je weten dat er 3 hash tables zijn in een seca2 kaart 9x.bx en fx
de table bx en fx staan in de eeprom van de kaart
de eeprom is gedumpt door iemand met een unlooper/glitcher
deze is nonpublic want is nergens gepost.

De table 9x anders dan de andere 2 is te vinden in de rom van de kaart.
En er zijn geen meldingen dat die gedumpt zou zijn.
Zou dit gebeurd zijn dan zeker nonpub.
Het is zeker dat een handelaar begin dit jaar deze data heeft gebruikt om ilegale
kaarten te maken zoals tita en knotcard met doel om snel rijk te worden.

Waarschijnlijk is de bx table die gebruikt word in de dragon/dreambox gedumpt uit een van deze kaarten
mooie ervan is dat deze nonpub zijn maar makkelijk te zijn te herkennen in binarys van scam.


Slechte daarvan is dat sky dat dus ook kan en dus alle ecm en emm kan gaan gebruiken met een ander table.
Zij zouden kunnen overgaan naar fx maar dat zou tijdelijk zijn want ook die is gedumpt
Als laaste naar 9x dat zal zeker 99% van alle clone kaarten uitschakelen.

Voor de gene die willen weten hoe de bx table word gebruikt hier een voorbeeld

ecm
C13C01Bx5C1001 236382606FAB41DCEBD40B034F59D0CD090A0196D42642E2FF2FF399741920FA956DD1C06314F6F2
099989C66653347162D6E8D063A3051F2A653C4FB751CEBCD6D887EE70CEE11CF3DA61F434603F01
BDF95FBF593D665BEB4A

emm
C14001B0631003 E7C2019B9870CD01D2A01CE5FBF66304DB0B1CB8DB2DE4832E4D6BCDEC87106A6E3F6D7629473058
3355BB4E4AAAB52AEFEEC74DC369D488D47E756394C715FBB1D2C1F76AEDE39DEFBD50C9795A4584
0EFEEC75FBF6630367822F9AA952804681

kijk aan het begin van elke string
C1 = Class
40 = Ins voor EMM en ins 3C voor ECM
01 = provider (Italian 01 is -> S_k_y (0070), in Spanje is het -> C@nal+ (0064), en ga maar door)
B0 of B1 = B de hashtabel die gebruikt word 0 of 1 de key al vanaf het begin gebruikt sky bx
5C or 63 of anders = de LENGTE van de rest van de string
10 01 or 10 03 = zijn de ECM or EMM tables. er zijn er 3 voor ECM en EMM: 1001, 1003 en 1005, en een onbruikbaare table 1007. elke table werkt met een RSA key en een public exponent. Elke table is anders voor ECM en EMM, dus ECM table RSA keys 1001 zal anders zijn dan EMM table RSA keys 1001.
Elke provider heeft zijn eigen table

ECM 1001 - Provider 01 ----> Gebruikt in scam emulator
ECM 1003 - Provider 01
ECM 1005 - Provider 01
EMM 1001 - Provider 01
EMM 1003 - Provider 01 ----> gebruikt in titanium
EMM 1005 - Provider 01

ECM 1001 - Provider 02
ECM 1003 - Provider 02
ECM 1005 - Provider 02
EMM 1001 - Provider 02
EMM 1003 - Provider 02
EMM 1005 - Provider 02

ECM 1001 - Provider 03
ECM 1003 - Provider 03
ECM 1005 - Provider 03
EMM 1001 - Provider 03
EMM 1003 - Provider 03
EMM 1005 - Provider 03

De emu doet niet meer als dit
ontvangt het ecm dat gecrypt is met ecm table 1001 en signed met de sesion key 0d in hach table bx
decrypt het en neemt het 8 bytes cryptedword cw
geeft een antwoord c1 3a met 8 bytes decrytedword dw

Hoe lang gaat dit duren ? niet lang waarschijnlijk sky heeft verschillende mogelijkheden.

de sesionkey veranderen
een andere ecmhashtabel gaan gebruiken zoals 1003 of 1005 (deze 2 gebruiken een andere rsa key deze zijn niet pub)
of alle ecm/emm met 9x table gebruiken die ook niet pub zijn


Woutje

P.S. ook ik heb deze wijsheid niet van mezelf:)
maar is een duidelijke uitleg van POP-ROCK moderator van
digitalfreesatboard
 
Cardwriter:

Titaniumcard
TIJDELIJK UITVERKOCHT Programmeerbaar via de Phoenix mode van o.a. de USB Infinity Phoenix, Mastera IV op 3.57 Mhz.
Artikel No.: 0104-001-S1



Levertijd per eind maart weer leverbaar



Minimum orderaantal 1
 
Gelijk kopen die zooi veel euris neerleggen tja woutje de mens leest niet..

Waren we al achter hoor maar fijn dat je het zo neer zet..

Wie niet horen wilt moet het maar voelen toch...
 
Waren we al achter.... ???

Ik dacht toch aan het begin van de dag nog te lezen dat je dacht dat het allemaal wel zo vaart zou lopen met die tegenaanval van Sky.....

Is niet erg hoor...je bent nog steeds mijn pikkie maar het is wel een beetje tegenstrijdig wat je nu zegt :)
 
@ satwatcher
Ik denk dat je de reply van pikkie ook niet goed leest..hehehe
Hij bedoeld het vast anders....

@ Pikkie
De mensen lezen inderdaad niet, ze zien aleen wat ze willen zien...

@ woutje
Dat heb je keurig verteld zo..., maar als Sky zijn table niet veranderd, is de kans groot dat we volgende maand gewoon kunnen blijven kijken met een nieuwe file!

Overal lezen we dat het geen echte Seca2 hack zou zijn, maar als we dit toch allemaal weten nu,

1 : de hash table bx die gebruikt word in het algo van de superencryption
2 : de RSAkey en exponent voor decryption van ECM table 1001
3 : en de sesionkey 0d (nu in gebruik in maart)

Is er toch echt wel sprake van een Seca2 hack!, en die tabellen 1001 1003 1005, zullen toch wel publiek worden, dus ik zie het nog niet zo zomber in...

Reken erop dat en nu veel onzin verspreid wordt in de media, om ons op het verkeerde been te zetten, dus blijf de komende dagen gewoon koffie drinken, in plaats van bier, en hou je kop er bij!

GR Fred.
 
Dank je wel Fred.
Zo bedoelde ik het ook satwatcher vandaar mensen lezen niet, geloven direct wat er gezegd wordt...
En de tegenaanval kan je natuurlijk verwachten alleen schreef ik dat ze altijd beweerd hebben dat binnen een dag de boel weer op slot zou staan.

Tot nu toe kijken we al een paar dagen..
 
Originally posted by pikkie
De tijd zal het leren, ik denk het niet ik denk dat men nu behoorlijk in de piepzak zit.
Want de makers van seca2 en providers beweerden dat met 1 druk op de knop de boel weer op slot staat.

Hier komt het wederom duidelijk over dat je denkt dat providers geen antwoord hebben....

Nogmaals ik vind je echt een Pikkie maar tegenstrijdig is tegenstrijdig en dit is tegenstrijdig :)
 
Ik zal het nog een keer uitleggen en dan stop ik er mee.

De providers met name ook c+ hebben altijd beweert dat men het antwoord op een hack klaar had.
Dit blijkt dus niet zo te zijn anders hadden we allang weer zwart gestaan.

Begrijp je waar ik naar toe wil...

Van de week nog met td van c+ een gesprek daarover gehad men is nu al koortsachtig aan het zoeken op een antwoord als hier de bom barst.

Met andere woorden die is er niet en dat weet jij ook.

Tuurlijk hou ik een slag om de arm met de nu uitgekomen hack, dit getuigt niet van mijn kant, van tegenstrijdigheid.
Ik denk dat er nog een flinke oorlog omtrent dit gebeuren gaat komen.

Sterker nog ben bang voor een hele boel spullen die eventueel kapot kunnen gaan op een bepaalde datum...

Kortom zolang er niet meer bekend wordt hou ik de boel angstvallig in de gaten.....
 
pikkie ik heb dit verhaal van kapot gaan eerder gehoord maar dacht dat het destijds bullshit was maar bleek op 1paril toch echt te gebeuren, als ik dit soort dingen van jou hoor ben ik bang dat je gelijk gaat krijgen maar waar baseer je je verhaal op op je gevoel of op dingen die je ter ore zijn gekomen ? want anders moeten we het serieus gaan nemen

gr skilder
 
1 april, let op de dragoncam..... heb dit uit zeer betrouwbare bronnen.......

Kortom, haal de dragoncam uit je decoder en laat sommige niet de fun ervan hebben om mensen maar geld uit hun zakken te kloppen.....

De file voor de MR vertrouw ik ook niet, kom daar hetzelfde regeltje tegen als in de dragon
 
de huidige 1071 is goed staat gewoon zoals de matrix moet staan..
Ik kan helaas de dragon niet lezen want heb die niet in bezit..
 
@skilder
Waar bazeer ik dit op??
vorig jaar conax om deze tijd weet je nog!!!!
Wat rat zegt kan zeg niet dat het gebeurt hoop van niet de mr en de dragon zou je kunnen repareren maar vrees voor andere dingen zoals beschadiging van tuner snap je????
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan