TITA icm Aston 1.05 in Humax 5400

@Appie39

De Humax schijnt nogal moeite te hebben om een MR te initialiseren..., daarom ga ik voor de X Cam.
Men zegt dat deze in de toekomst ook met een funkaartje te upgraden is, de X Cam werkt in de meeste ontvangers probleemloos, en de softkey mogelijkheden zijn wat uitgebreider dan die van de MR.

Ik laat wel weten hoe de resultaten uitpakken.

gr,
Ducom
 
Net klaar met testen :
Werkend in de 1.03 en op de 1.05 niet,wat ik ook probeer.
Als ik de (goedwerkend op de 1.03)kaart in de 1.05 duw,krijg ik de melding "an error occure with your card".Terug in de 1.03 heb ik weer gewoon beeld.
Ga de Aston1.05 aan een collega meegeven,die gaat 'm dan op een Echostar testen.

Ik begin er langzaam vanuit te gaan dat ik een nieuwe CI nodig heb,maar Ducom maakt het me nog moeilijker :) .

Ik zal de bevindingen van de 1.05 in de Echostar waarschijnlijk vrijdag as posten.

Appie
 
thx appie39,

Net hetzelfde als mijn bedenkingen met de 1.05 loader l1.37 ..

het vreemde is dat ik nu met de laatste file van 31/3 de melding krijg van "an error......" en met de vorige van 24/3 "no right..."
Dat wil toch wel eigenlijk zeggen dat de titakaart output niet echt 100% seca2 is, of trek ik daar de verkeerde conclusie?

Zou het misschien ook tita soft of humax soft gebonden zijn?
 
Originally posted by appie39

Ik begin er langzaam vanuit te gaan dat ik een nieuwe CI nodig heb,maar Ducom maakt het me nog moeilijker :) .

Een titkaart werkt ook perfect in de XCam... ;)

Nog steeds niets binnen... (wordt vrijdag pas verstuurd... :mad: ), maar het ziet er naar uit dat de Aston 1.05 over het algemeen meer problemen geeft met een tit als een 1.03...
 
waar kan je een x cam kopen bij card writer zie ik hem niet staan
 
Jawel hoor..., de prijs is inmiddels wel twintig euro gestegen...
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan