Tita

V

valerio3

Ben vanavond bezig om Tita kaart te bewerken met
doel om D+ te kijken, maar lukt me niet om kaart te erasen, het lijkt wel of kaart niet herkend wordt.
als ik hem via infinity probeer dan krijg ik de melding
er kan geen processor worden getecteerd op de ingestoken kaart, maak de contacten schoon en zorg dat de contacten naar beneden wijzen bij het insteken van de kaart.

De 6in1 kaart wordt wel gelijk herkend, ik heb kaart sinds maand of 6 en weinig gebruikt, wat kan er aan de hand zijn?
Heb hem via titanium card progger ook proberen te erasen, maar zonder resultaat.
Is de tita kaart stuk? zitten geen krassen op.
 
Is er niemand die wat advies kan geven?
Of verkopen jullie allemaal Tita-kaarten ... ;-)
 
neem even contact op met VAGO, hij heeft een dinamite programer, en hij kan de os zo weer op je kaart zetten.
 
Probeer het eens met de banaan progger,, die zou je toch moeten gebruiken voor de sly/spain file.
 
Welke programmer gebruik je . Je moet wel de kaart met een Phoenix programmer bewerken, misschien doe je dat wel maar uit je tekst kan ik dat niet opmaken.

En uiteraard met 3.57 Mhz .
Ik gebruik de Bananas software programmer (zie posting Jack)
 
Sluit zoveel mogelijk programma's af, zoals antivirus / firewall,
controleer compoortsettings. programmer in phoenix mode.
Helpt dit allemaal niet, dan blijft over: andere computer en / of programmer.
 
Originally posted by the matrix
Welke programmer gebruik je . Je moet wel de kaart met een Phoenix programmer bewerken, misschien doe je dat wel maar uit je tekst kan ik dat niet opmaken
Heb een infinity cardwriter (phoenix compatible)

Ben nu bezig met de banaan van Jack...

Helaas doet die banaan van jack ook niet veel...
 
Stuur je kaart dan maar deze richting op :)

Wat doet die dan met de gewone tita proggers,, wat zegt die als je op connect klikt,, geen ATR gevonden.

Maar kan je dan niet erasen of probeer te updaten weet ik veel lol.
 
Originally posted by jack
Stuur je kaart dan maar deze richting op :)

Wat doet die dan met de gewone tita proggers,, wat zegt die als je op connect klikt,, geen ATR gevonden.

Maar kan je dan niet erasen of probeer te updaten weet ik veel lol.

Tja, normaal gesproken zou ik zeggen op zo'n leeftijd
is het normaal dat die banaan niks meer doet...
ff serieus, de kaar is amper maand of 4>6 oud en heb hem maar een keer gebruikt voor 3 dagen d+ ...lol
Ook als ik er geen kaart in stop dan krijg ik de volgende ;
ATR: no ATR
unsupported Titamium OS found, erasen werkt ook niet, heb alle zeker 7 a 8 getracht kaart te erasen, maargebeurt helemaal niets.

Wie hem weer aan de praat krijgt van mij kratje grolsch... (tussen Deventer <>Oldenzaal)
(fabriek is slechts paar minuten verderop...)
 
Originally posted by jopie
Sluit zoveel mogelijk programma's af, zoals antivirus / firewall,
controleer compoortsettings. programmer in phoenix mode.
Helpt dit allemaal niet, dan blijft over: andere computer en / of programmer.

Heb idd wel computer (desktop) met norton en nog laptop, maar zonder seriele poor.
Op desktop inmiddels norton uitgezet, maar zonder resultaat.
 
Nou vind dit wel raar hoor dat die niks doet,, bekend probleem is dat die blijft zeggen sending trapcode,, maar dat die niks doet heb ik nog niet eerder gehoord.


Zou zeggen start je puter opnieuw op,, sluit alles af,, zodat je echt niks heb draaien,, geen firewall of virusscanner en probeer het dan nog eens,, doet die dannog niks,, stja dan weet ik het niet,, dan maar aan Vago vragen of effe opsturen,, dan probeer ik hem hier wel eens,, en je krijgt hem terug hoor lol.

Heb hier al 2 tit kaarten en er al zoveel geprogd zonder ooit maar 1 probleem gehad te hebben.
 
Originally posted by jack
Nou vind dit wel raar hoor dat die niks doet,, bekend probleem is dat die blijft zeggen sending trapcode,, maar dat die niks doet heb ik nog niet eerder gehoord.


Zou zeggen start je puter opnieuw op,, sluit alles af,, zodat je echt niks heb draaien,, geen firewall of virusscanner en probeer het dan nog eens,, doet die dannog niks,, stja dan weet ik het niet,, dan maar aan Vago vragen of effe opsturen,, dan probeer ik hem hier wel eens,, en je krijgt hem terug hoor lol.

Heb hier al 2 tit kaarten en er al zoveel geprogd zonder ooit maar 1 probleem gehad te hebben.

Ga zo even op andere pc proberen, kijken of het daar wel lukt.
Anders stuur ik hem wel even op samen met kratje bier(pas leeg drinken als ie het weer doet...)
 
Is het je eerder wel gelukt om die Tita te programmeren??



Een heel goeie maat van me heeft dat een tijd terug ook gehad,
Gloednieuwe tita kaart en niet te programmeren, alles geprobeerd zowel hij als ik maar Nada . En probeer dan maar eens gebruik te maken van garantie.

Die Tita is uiteindelijk naar de eeuwige jachtvelden gestuurd.

(grijze Klikko)
 
Helaas, het is ook niet gelukt via andere desktop, hoop dat er nog wat mee te doen valt, anders heeft dat 15 euro per dag gekost (a 3 dagen).
Heb hem bij cardwriter gekocht, maar heb ordernr./bon niet meer.
@jack, kan jij nog een beetje titatoveren? of moet ik mij tot vago richten?
 
Sorry maar vanaf hier kan ik er ook niks verder aan doen,, zoals gezegd wil ik het wel proberen voor je maarja daar heb je nu niks aan,, stuur anders maar een pm richting tita Vago .. misschien weet die nog wat.
 
Jack, heb vago pm-tje gestuurd, hoop dat hij wat kan.
Anders maar een nieuwe kopen, kent iemand adresje in de regio Deventer<>oldenzaal voor tita??
 
ik heb een paar weken geleden 2 tita's
op ebay.de gekocht

kosten me inclusief verzenden 55 euro voor twee stuks

En ze werken perfect.
 
Niet weg gooien he ,, want anders wil ik het echt nog effe proberen voor je,, lijkt me echt sterk dat die stuk is hoor.
 
Originally posted by the matrix
ik heb een paar weken geleden 2 tita's
op ebay.de gekocht

kosten me inclusief verzenden 55 euro voor twee stuks

En ze werken perfect.

Klopt, ik had het nog iets goedkoper, maar je moet hiermee wel wat geluk hebben. Die van mij had OS 1.06, als je pech hebt krijg je een cloone met een andere OS.

Voor @valerio3 heb ik nog wel een ander adres, maar je PM mailbox zit vol, dus een PM sturen lukt zo niet.
 
Originally posted by jopie
Klopt, ik had het nog iets goedkoper, maar je moet hiermee wel wat geluk hebben. Die van mij had OS 1.06, als je pech hebt krijg je een cloone met een andere OS.

Voor @valerio3 heb ik nog wel een ander adres, maar je PM mailbox zit vol, dus een PM sturen lukt zo niet.
[/QUOTE

Hoi,

@JOPIE, Hij zat idd vol, heb hem inmiddels weer gelegd.
@Jack, zet glasje daniels voor je klaar.. MAg het ook chivas zijn??
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan