Tita

Staat je programmer wel in phoenix mode?

Even het infinity programma starten en dan op het knopje drukken: Switch to phoenix mode
 
valerio3

je prive mail
 
Ben wel benieuwd wat tovenaar Vago gaat doen,, of doe je dat prive,, maar goed wel nieuwsgierig naar de afloop en of die nou nog werkend te maken is of niet.
 
Originally posted by jack
Ben wel benieuwd wat tovenaar Vago gaat doen,, of doe je dat prive,, maar goed wel nieuwsgierig naar de afloop en of die nou nog werkend te maken is of niet.

Heb inmiddels contact gehad met Vago, hoop vanavond het goede nieuws mede te delen, anders drink ik die fles whiskey die ik inmiddels gekocht heb voor je zelf leeg ;-)
@Vago, houd je van bier?
 
Ik denk niet dat je Bert blij kunt maken met een kratje bier...

Neem gewoon een flesje zonnebrand voor hem mee, factor 24 ofzo.....niet vragen waarom, gewoon doen.

GR Fred.
 
Originally posted by twilight
Ik denk niet dat je Bert blij kunt maken met een kratje bier...

Neem gewoon een flesje zonnebrand voor hem mee, factor 24 ofzo.....niet vragen waarom, gewoon doen.

GR Fred.

Vraag mij niet hoe, maar Vago heeft hem inderdaad op wonderbaarlijke wijze weer aan de praat gekregen.
daar kan Jack nog een puntje aan zuigen... ;-)
Bij deze nogmaals bedankt Vago, mijn weekend is weer helemaal goed!!!!
Vago es un mago! Klasse!

@Fred-SUPERBUDDY
inderdaad, zonnebrand meegenomen, echter vroeg vago mij of jij hem even kon helpen insmeren.... Jij scheen hier al aardig in bedreven te zijn....

@jack-SUPERBUDDY
jack de atr was van de kaart, en dus herkende hij de kaart niet meer, bert heeft hem met de dinamyte programmer gerepareerd
 
ik wou mijn titakaart upgraden naar OS 1.06 omdat ik steeds freezes had op sky en D+ maar alles gaat verder goed maar als ie flash moet schrijven zegt ie dat ie de flash niet kan schrijven en geeft ie error ...

ik programmeer met mastera 4 op 3,57 mghz
normaal geen probleem maar dit ken ik niet wie kan mij verder helpen ....

mvg supersip ...
 
Wel ik heb hier die dynamiet programmer niet,, alleen een cas 2 en ook die add on heb ik niet,.

Niet nodig ook want mijn tita kaarten werken nog steeds goed,, maar zal iedereen doorsturen naar Vago hehehe

Alleen een vraagje,, is die dynamiet nou een add on voor de cas2 of is dat weer iets aparts.
 
Originally posted by jack
Wel ik heb hier die dynamiet programmer niet,, alleen een cas 2 en ook die add on heb ik niet,.

Niet nodig ook want mijn tita kaarten werken nog steeds goed,, maar zal iedereen doorsturen naar Vago hehehe

Alleen een vraagje,, is die dynamiet nou een add on voor de cas2 of is dat weer iets aparts.

Dat durf ik je niet te zeggen, maar het werkt in ieder geval prima!
@Jack, bij deze wil ik je ook bedanken voor de adviezen!
 
Originally posted by supersip
ik wou mijn titakaart upgraden naar OS 1.06 omdat ik steeds freezes had op sky en D+ maar alles gaat verder goed maar als ie flash moet schrijven zegt ie dat ie de flash niet kan schrijven en geeft ie error ...

ik programmeer met mastera 4 op 3,57 mghz
normaal geen probleem maar dit ken ik niet wie kan mij verder helpen ....

mvg supersip ...

Ja ik heb het zelfde probleem staat op 1.03 en wil naar 1.06
Heb het gedaan met Cas Interface II Add-on en banaan Titanium OS Updater 2 enz, maar doet het niet. Hij ziet de kaart wel maar blijft aan geven 1.03. Hij kan dus de flash niet schrijven.

Wie o wie? heeft het antwoord.
 
ff zoeken naar het proggie blackpro, daarmee kun je verschillende OS-en naar de kaart schrijven.
 
Ha die Denktenk , Alles goed daar? Bedank ik zal even zoeken. (ps als je een url hebt hou ik mij aanbevolen via prive mail staat aan hier)
Hoopt dat het dan lukt om naar os1.06 Heb gelukkig nog een tita kaart maar ja,
deze is nog wel goed. Doet het wel op os1.03
 
Originally posted by denktenk
ff zoeken naar het proggie blackpro, daarmee kun je verschillende OS-en naar de kaart schrijven.
Nog even denktenk,

Heb het proggie gevonden (mooi proggie trouwens) maar ook met deze lukt het niet om hem naar os 1.06 weer te krijgen.

Als ik de kaart indentificeer geeft hij aan dat deze kaart goed is en staat op os 1.03

Geeft de melding:
Kaart ATR geen geldige kaart gevonden. ATR=
Mededeling wacht op correcte ATR- niet uitschakelen of kaart verwijderen.

Wie heeft dit probleem ook of gehad. (een oplossing zou leuk zijn)

Kaart werkt verder wel goed op 1.03 maar ja ik wil naar 1.06
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan