titaium kaart

H

hex

hallo even een korte vraag heb een multipro programmer en een usb m5 programmer kan ik daar een titaium kaart met programeren zo ja met welke software
 
Ja met een multipro kan dat,, gewoon in 3.58 MHZ mode zetten en met de titanium progger de kaart erasen en beschrijven.
 
Nee je moet versie 1.9 hebben,, tenminste weet niet wat je wil gaan doen,, updaten of heb je al OS 1.06 erop staan.

updaten dan met 1.81 inderdaad updaten en dan met 1.9 nog een keer updaten naar OS 1.06
 
Je moet hem eerst erasen cq updaten naar OS 1.06,, met titanium proggers 1.8,, 1.81 en 1.09.

Heb hier een mooi proggie wat het allemaal in een keer doet maar kan dat op het ogenblik niet op mijn homepage zetten,, doe ik vanavond wel.
 
Heb dat proggie nu op mijn homepage gezet.
 
Bij mij wil het programma de kaart niet erasen, heb mastera 3 in phoenix stand 3.5 mhz staan met een nieuwe kaart er in.
Dit op p.c met windows xp home.
Kan iemand mij verder helpen.

groet donald.
 
hallo jack is dat het progje 3 in 1 zou je een korte omschrijving
kunnen geven hoe te werk gaan zou zonde zijn als de kaart stuk zou gaan b.v.d
 
Nee,, de titanium updater moet je hebben,, staat helemaal bovenaan,, heb ik er vandaag neergezet.

Is echt heel makkelijk,, proggie opstarten,, dan juiste com poort kiezen,, als het goed is staat os 1.06 al aangevinkt.

Zorg dat je kaart in je programmer zit en dat in Phoenix mode 3.57 staat.

Dan op update OS klikken en dan gaat die.

Bij een nieuwe kaart zal die eerst naar OS 1.03 gaan,, dan naar OS 1.05 en dan naar OS 1.06,, gaat allemaal automatisch,, dus kan niks fout gaan.

Als die uiteindelijk aangeeft OS 1.06 is die klaar enkan je files erop zettenmet de titanium progger 1.10 of 1.09.
 
hebbie wel programmer in phoenix mode 3.58 <HZ staan dan,, gerwoon nog eens proberen,, anders moet je met oudere tit proggers gaan proberen,, maar duurd veel langer
 
nogmaals geprobeerd maar lukt niet zelfde melding even een vraag over de phoenix mode daar is de snelheid mee bedoeld
3058 hz die heb ik zo staan
 
neem aan dat dat hetzelfde is als 3.58 MHZ,, dus zou goed moeten zijn,, heb je wel goede compoort,, bij mij werkte het perfect.
 
wat gebruik je,, multi pro tesamen met card pro,, dat heb ik ook hier namelijk.
 
is een nieuwe kaart he,, probeer eens eerst naar 1.03 of 1.05 te gaan,, kijk eens of die dat doet.
 
heb de goede com poort ik zie het lampje knipperen probeer het morgen nog maar een keer b.v.d
 
Jack mijn lampje knippert niet wat nu???????
 
tjonge pikkie,, misschien lampie kapot,, effe nieuwe halenbij de gamma ;)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan