titanium card

D

dedoele

Gisteren had ik hier gevraagd of iemand wist wat er zou kunnen schelen met mijn titanium card.

Nu ben ik er eindelijk uit, mijn seca module was defect, ik heb nu een andere en alles werkt terug prima.

Maar ik heb nog een vraagje, ik heb ook nog een matrix module met een fun card zou het mogelijk zijn dat ik de titanium card gebruik voor de matrix module, of is er meschien een andere oplossing, andere module, en kunt ge mij dan ook eens uitleggen welke posten ik erbij heb, spijtig krijg ik de taquilas niet open en ook de kiosq, meschien weet er iemand anders een oplossing

Groeten,

ikzelf werk met penta 1.20 , daar werkt de tita in , de taquilla's krijg je volgens mij niet , de kiosk weet ik niet.

Ja werkt uitstekend met de MR module.

Gooi op de Titanium kaart de laatste titanium Xin 1 file en je hebt :

Conax
Sky Italia
TPS
Viaccess

Nagra

echter geen Irdeto

@dedoele,

Je kan kaarten kopen en module's wat je wil, maar op een illegale manier is op dit moment de franse kiosque en de spaanse taquilla's niet te openen. Deze in seca 2 gecodeerde kanalen zijn nog niet (volledig) gekraakt en er is dan ook geen software voor te vinden.

Wij zuinige Hollanders geven daarom ook geen geld uit voor al die mooie modules.
Je zit hier in het humax forum, dan zou je moeten weten dat er emulatie software is die evenveel (zo niet meer) kan dan een titaniumkaart met welke module dan ook.
De laatste software voor de humax 5400 die ik bedoel heet:
ToH3.2HoT1.7.
Maar misschien ben ik te voorbarig en heb je helemaal geen humax 5400(z).....?

Taq is wel open op een Knotcard!

Maar ook hier geld, niet kopen, de support van deze kaart is waardeloos!

GR Fred.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan