Titanium kaart progger 1.8.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henkie1

Jr. Member
Lid sinds
18 aug 2002
Berichten
63
Waarderingsscore
0
Punten
6
Leeftijd
69
Wie weet voor mij een link waar je het programmeer programma Titaniumkaart 1.8.0 kan downloaden. Ik kan hem nu nergens vinden. Ook niet met google.Of wie kun hem even sturen.
 
Originally posted by Henkie1
Wie weet voor mij een link waar je het programmeer programma Titaniumkaart 1.8.0 kan downloaden. Ik kan hem nu nergens vinden. Ook niet met google.Of wie kun hem even sturen.
kijk eens op www.funfiles upload center
 
Originally posted by Henkie1
Wie weet voor mij een link waar je het programmeer programma Titaniumkaart 1.8.0 kan downloaden. Ik kan hem nu nergens vinden. Ook niet met google.Of wie kun hem even sturen.

kijk in je mail !
 
Bedankt voor het programma. Nu heb ik nog een vraag. Ik gebruik de kaart in een conax 3.03 cam. Voor dat ik met de kaart ging kloten had ik bulgarian mux er perfect mee. Ik vond vanmorgen een andere file die ik meende te moeten proberen. Het was een 3 in1 nagra file voor polsat,digital en cabo. Deze heb ik gedownload van de slovak. Omdat deze file niet werkte probeer ik nu de bulgaar weer aan de gang te krijgen. echter dit lukt niet meer. Het vreemde is dat de cam nu iets anders aangeeft in de Humax met Toh 3.1, n.l access control en daarvoor advang met puntjes op de a. Wie weet hier een oplossing voor of heeft misschien andere file,s. Ik ben niet echt geinterresseerd in de bulgaren maar wil ze toch wel weer aan de gang hebben.
 
via pm graag aan henkie1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan