titanium kaart

T

the matrix

Waarom is de posting van Odie betreffende Titaniumkaart op slot gegaan???

En waarom kan Duck dan wel reply-en??


Ik dacht dat het een normale vraag van Odie was of moet ik tussen de regels doorlezen.
 
We denken dat de moderator dat heeft gedaan om te voorkomen dat er verwijzingen naar sites met keys en zo worden gegeven. Wij hebben toch gemeend de vragensteller heel iets te moeten helpen en hebben een reply gegeven.

Wordt onze reply niet op prijs gesteld? Of is het gewoon een belangstellende vraag...
 
Ja heb het ook gelezen maar dacht dat het niet helemaal juist was, er wordt voor de kaart geen enkel support meer gegeven ook de site mine.nu ligt er al een klein jaartje uit.

Er zijn nog wel enkele programmeurs die de kaart gebruiken zoals TMB en WLTDO maar dat is ook alles.

GR
 
De reply wordt ten zeerste op prijs gesteld, Maar het antwoord waarom het topic gesloten wordt is mij erg vreemd.

Om te voorkomen dat er verwijzingen naar sites met keys en zo worden gegeven.................

Dan kun je iedere topic sluiten om te voorkomen dat enz.

Nee, zo blijft er niets meer van dit ooit zo prachtig forum over.

Oke nu de titanium kaart, Support is idd gedaald naar bijna 0 en dat is niet verwonderlijk omdat bijna alles nu draait via EMU

En uiteraard is de support toegenomen op Matrix R(V) en andere

Tevens was de titanium leuk inzetbaar voor Conax en dat is nu ook al een paar maanden over.
maar er komen nieuwe tijden dus wie weet wat er nog allemaal mogelijk is.
 
Hoi!

Ik kon op mijn eigen vraag niet meer reageren, maar toch netjes dat er toch nog een antwoord kwam..

En inderdaat, wie weet wat de toekomst nog zal brengen..

Odie...
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan