Titanium + Philips

klukje

Sr. Member
Lid sinds
10 nov 2002
Berichten
472
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wie heeft er een titanium kaartje werkend in een Philips met D+?
Ik heb een kaartje geprogd, dat het wel doet in een Aston cam, maar niet in de Phlip.
Staat er iets verkeerd in het menu van de Phlip?
 
En kom nu niet met het antwoord, dat D+ ook werkt met de emu van de Philips, want dat weet ik, en is mijn vraag niet.
Hoe krijg ik een titje werkend in de Philips?
 
Niet!!! Tita werkt niet op een goldbox (philips,pioneer, strong etc etc)

Spirit
 
????????????
Dat is nieuws voor me.
Heb in het verleden (met oudere firmversies) wel degelijk Sky Italia met een titje open gehad, op zowel een Philips als een Pioneer....
 
hoi, in emu D+ gegevens wissen. Zo heb ik het gedaan met titancard en werkt perfect hier. zowel in philips als pioneer, kenwood.
 
Arno 40!!

Ik snap het niet, kun je wat meer uitleg geven??
Hoe wis ik de gegevens van D+
Waar haal je de gegevens voor tit vandaan??

Groetjes: Oane!!
 
De file voor een titje met D+ is op alle "bekende plekken te vinden.
Ik heb um opgehaald bij de Zat Sleutel.org.
Is het voldoende om de provider gegevens en keys met de afstandsbediening te nullen, of moet ik de provider helemaal uit de firmware slopen?
 
ja provider gegevens en keys met de afstandsbediening te nullen is voldoende.
hoeft alleen maar voor D+. Heb hier titancard die werken met D+ Sky en Cyfra.
 
Een 3in1 file Arno?
Kan je een beetje een indicatie geven, waar jedie file hebt gevonden?
Of ff melen?
 
O nee. Ik zie het al. Is voor titan. Niet voor titanium...
 
Toch nog een probleem met dat tit kaartje: op de ene Phlip doet ie het wel, op de andere Phlip doet ie het niet.
Zijn identieke ontvangers (33E) en de instellingen zijn (volgens mij) het zelfde.
Merkwaardig fenomeen: als ik bij de ontvanger, die het niet doet met het tit kaartje, de gegevens van Digital+ in de emu op nullen zet, gaan de gegevens van andere seca providers ook automatisch op nul!?!?
Wie geeft eventjes de oplossing?
 
Titakaart werkt 100% op de Philipsen, maar je moet wel echt de providers die op de tita-kaart staat wissen uit de emu.

Dus als je D+ via tita wilt kijken, heel D+ (00 64 en 00 67) uit de emu gooien. Niet enkel 00's invullen, gewoon verwijderen.

Het kan zijn dat je dan beter ook AUTOPID op UIT zet en TYPE i.p.v. EMU even op KAART zet om uit te sluiten dat hij zelf gaat zoeken naar een alternatief.

Op deze manier werkt het altijd, maar mijn oprijzende vraagje is dan: Wat kanje op een tita kijken wat je nu niet op de emu kan kijken dan ?
 
Heeft met afstanden te maken.
Ik woon in Leeuwarden, mijn oude heer (met zijn Philips) in Amsterdam.
Ik kan niet altijd snel eventjes naar Amsterdam hollen, om er een nieuwe firmware bij pa in te planten.
Wel kan ik um ff een kaartje sturen...
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan