Titanium

A

anas_Adam

Hoi kan ieamd mij in het kort uit leggen wat titanium (files) is (zijn) en wat het verschil is met de "vroegere" funcardfiles??? En is het te gebruiken met de funcard/magicmodule??? Waar kan ik btw die laatste voor gebruiken??
Bedankt. Adam
 
Een Titakaart heeft een chip die sneller is als die op de funkaarten. Daarom om kan hij de nieuwere coderingen aan zoal bijv. Conax. Hierdoor o.a. zijn de Kiosken op Thor open.
Hij werkt prima in een Magic.
Groeten,
Ben
 
Nog een klein tipje!

Met de titanium 6 in 1 file, kan je ook met een ASTONCAM, alle coderingen zien!

Je hoeft dus geen dure cam te kopen, de oude secacam die nog ergens onder het stof ligt, voldoet nu ook!

GR Fred.
 
@Twilight:Geef nog eens wat tips.
Ik krijg niets met mijn Aston 1.05,en The Dogs File.Zou leuk zijn als ik hem wel aan het werk krijg.Gr.George
 
Ja Twilight vertel eens want in mijn Aston werkt het namelijk ook voor geen meter. :(
 
er was iets met een code 3333 geloof ik en 2222 of zoiets
 
Dat had ik toen ook geprobeerd maar hielp ook niks.
 
Werkt hier ook niet in een Aston 1.05. Had dat niet met de versie van de Aston te maken?? Tita werkt nu wel in de UCAS, dus heb ik niet verder gezocht, maar ben wel nieuwsgierig wat nou de reden is...
 
werkt ok niet bij mij maar bij versie 1.03 werkt wel
grtz roufa!
 
Werkt hier wel, gebruik het niet, maar wel effe gekeken. In een Aston 1.05 ( Die overigens geen originele canal plus kaart leest ) werkt het goed. Gewoon de TMB file op de tita en klaar.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan