titaniumcard stuk ??????

S

spring

ik wou mijn os terug zetten van 1.06 naar 1.03 en
plots was atr weg wie kan mij helpen om
hem weer aan te zetten.
Ik geloof niet dat hij stuk is, misschien is er
een prog om hem weer te herstellen.

bij voorbaad dank Fred
 
Er is een meeltje naar je onderweg, hierin zit wat software waarmee het lukken gaat!

Succes
 
heb ik ontvangen en uit geprobeerd maar helaas krijg hem niet
aan de gang. geprobeerd op 98 en xp.
bedankt nog verder zoeken maar, misschien nog meer suggestie's
gr. fred
 
Vreemd, ik had hetzelfde probleem hier en toen werkte het prima.
Jammer dat het niet werkt!
Succes met verder zoeken en als het je gelukt is, laat het even weten dan.
 
Je kan proberen door tijdens het erasen van de kaart ctrl-alt-del herhaaldelijk in te drukken, dat wil nog wel een helpen.
Of met het progje Titanium Updater 2.0 downgraden naar OS 1.3

Groeten,
Ben
 
Hasjo,

Zou je mij dat progje ook willen sturen, heb er al meerdere geprobeerd maar het wil nog niet erg lukken!!
Alvast dank,
 
Progje naar je hotmail verstuurd,
groeten,
Ben
 
Net bij de Slovaak gezien een progje voor ATR repair. Deze vindt veel aftrek kan dus wat zijn.
Groeten,
Ben
 
Laat eens weten of het gelukt is, heb eventueel nog wel wat progjes, maar die werkten bij mij niet.
Groeten,
Ben
 
nou ik kan je vertellen dat hij het nog steeds niet doet.
gewoon balen


gr Fred
 
heb jij de titanium os updater v2 geprobeert?

grtz roufa!
--------------------
DRAGON FOREVER DRAGON CAM!
 
jongens ik heb alles geprobeerd ik heb twee nieuwe kaarten gekocht en wilde progge en weet je wat de twee nieuwe kaarten niet meer aan de gang krijgen. Nou ik doe echt niks verkeerd. Netjes de soft erop en in de ontvanger doen en weg is mijn art??
nou heb ik drie van die k kaarten stuk en alles geprobeerd om hem weer aan de gang te krijgen. momenteel is er ook weinig te testen, het word dan ook moeilijk.

groet fred
 
ik wil graag helpen maar ik denk dat jij verweg woent
bij hutsefruts download castle is een Titanium's reanimeren file te vinden mischien help dat
grtz roufa!
 
Ik woon in Amsterdam als ik je kan helpen
 
Hasjo,

Sorry voor de ietwat late reactie!
Heb het geprobeerd maar tot op heden met diverse progjes geen succes kunnen behalen!
 
Revives 99% of dead cards
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
I found the "glitch" in the effort of restoring your ATR. You will need a 3.68mhz mouse/phoenix mode programmer and NOT a 3.57mhz (as most of the programmers)

With infinity usb phoenix you can alter it manually to set rate higher, with multiprogger (new bios) also. Old NOT.

It should take about 2 to 3 minutes tops to restore the ATR, if longer, no go ..

You might actually see or NOT see an ATR when the program stops, but it has to STOP itself. Then close (salir) and use Cardprogger (I used 1.9) to erase the card. Trapcode will work again and you're card will be restored.

Hope this helps.

http://files.la-cafetera.com/titanium/NO-ATR.zip

GR Fred.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan