titaniumcard

G

gerardv

Ik kwam wat kaarten tegen,en ik dacht ik zal er wat meedoen,op alle 4 geen atr,hoe kan ik er weer wat nieuw leven in blazen,gebruik cas3 alvast bedankt voor de eventuele info. vele groet en ga zo door.
 
Als je vier kaarten hebt en alle vier geen ATR lijkt het me eerder dat de Cas ze niet goed ziet.
Geen ATR houd in dat de kaart dood is, een jaar of vier geleden waren er nog wel progjes wat je moest doen om er weer leven in te krijgen maar of dat nog te vinden is ergens weet ik niet ook hielp het lang niet altijd meestal was dood ook echt dood.

Maar voor die kaart is geen enkele toepassing meer dus ze tot leven brengen heeft ook geen enkele zin, ze zijn nog bruikbaar om in de winter de ruiten mee te krabben of onder een wankel meubel leggen.
 
Een beetje laat met terug beantwoorden,bedankt voor de reactie,ik vroeg dit omdat er toch nog progjes rond zwerven om te gebruiken,het was leuk geweest om toch nog even ermee te exper,vele groetjes en ga allen zo door.
 
Kaart wordt wel herkend in Diablo light kijk wat ik er voor de rest voor elkaar krijg niet geschoten altijd missss.
 
Als hij herkend wordt zal de rest ook wel herkend worden zie het eerste antwoordt, kaart met de chip naar beneden in de cas dan zal hij wel een ATR vinden.

Of je er dan nog veel mee kan doen geloof ik niet maar kaarten zijn dan niet dood.
 
Don't display ad for node ID 12


Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan