tja waar hoort dit thuis

H

hatz

stel ik heb een bestand genaamdt in eigenschapen KeyFly bestand,
zodra ik rename toepas wordt het een gewoon bestand in eigenschapen,
zowel met notepad ++ als crisom en wordt het niet meer erkent.

met welke software gaat het wel goed!

draai ik nu the kort door de bocht?

ik denk dat je er een extentie moet aan geven bvb .dat of bvb .zip enz er zijn er zeer veel en dat werkt gewoon in notepad

het is een KeyFly document alles staat er tussen bij notepad++ maar deze niet,

HEB JE EEN IDEE

" KeyFly " , waarvoor dient deze , ik heb deze naam nog nergens gezien

heb het eens opgezocht het is voor ppv dus , probeer eens met de extentie .key

Je kunt het anders toch wel open krijgen met notepad hoor. Of je wat te zien krijgt ligt er aan of de inhoud wel tekst is.

Gewoon het bestand op de hd zetten en er dubbel op klikken. Krijg je dan een venstertje waarbij je kunt kiezen tussen "op het web opsporen" en "kiezen uit een lijst", neem dan kiezen uit een lijst, selecteer notepad (kladblok) en klik op OK en het bestandje opent nu met notepad.

Of nog eenvoudiger, zoals hier al aangegeven, zet er gewoon even de extensie .txt achter. Om te testen kan dat geen kwaad, kun je altijd nog weghalen.

Zorg wel dat je bij de mapopties aan het vinkje weggehaald hebt bij "extensies van bekende bestandstypen verbergen" want als het de extensie .reg heeft bijv. zul je de extensie niet zien.
Belachelijk optie trouwens, en raar dat die extensies ook standaard verborgen worden. Maarja, M$ met zijn bemoeizucht.

Zorg wel dat je bij de mapopties aan het vinkje weggehaald hebt bij "extensies van bekende bestandstypen verbergen" want als het de extensie .reg heeft bijv. zul je de extensie niet zien.

dit kan ik niet vinden zowel notepad++ als in crimson.

mijn probleem is, ik wil de naam wijzigen van bv het bestandje drop.reg wat ik heb gedouwnlaod, rename ik het naar 10jan.reg en sla het op dan werkt het niet meer wand de extentie is bij het opslaan gewijzigt naar een gewoon bestand (in eigenschapen) zowel in notepad ++ als crimson ik zoek dus andere software die dit wel kan.
het bestandstype heet in de eigenschapen keyfly bestand als ik de naamwijzig niet meer dus.

Nja, sorry maar ik blijf het een beetje een onduidelijk verhaal vinden van wat het is en wat je er nu eigenlijk precies mee wilt.

Mapopties is overigens te vinden in het configuratiescherm van windows, niet in notepad of iets anders.

Maar je kunt het bestandje altijd even naar me mailen, wil er wel naar kijken of ik er iets in vinden kan.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan