Tng13- TAQ 1tm10 weer open!

T

twilight

Met de nieuwe tng13 - Newcam Emu gaat het Spaanse zonnetje weer schijnen...

GR Fred.

juist ja :)

nou heb ik er niet ZO veel verstand van maar zie wel als ik de blauwe knop indruk een soort gelijke naam, maar iets met '10' erachter.. hoe krijg ik deze erin?

Het tng13.zip bestand bevat de volgende bestanden;

keylist
rsakeylist
newcamd

En het schijnt ook gewoon te werken in versie 10, dus je kan gewoon de keylist en de rsakeylist in de map var/scce plaatsen met een ftp verbinding.

In dit geval ben je het bestand newcamd niet nodig, scheeld een boel werk..hehehe

GR Fred.

en welk chmod kommando dan?

cd var/scce [enter]
chmod 755 keylist [enter]
chmod 755 rsakeylist [enter]

Bedoel je dan bovenstaande??????

Nee, alleen de newcamd in de /var/bin hoef je met chmod 755 te bewerken.
De door jou genoemde files in de /var/scce is niet nodig.

Bij mij staan ook -alle- files in de map /var/scce op 644 (standaard dus) waarom die naar 755 zouden moeten is mij een raadsel, het zijn geen executable files dus hoeven ook niet executable te zijn.

Originally posted by Black Tiger

Bij mij staan ook -alle- files in de map /var/scce op 644 (standaard dus) waarom die naar 755 zouden moeten is mij een raadsel, het zijn geen executable files dus hoeven ook niet executable te zijn.

Ja dat dacht ik ook maar omdat twilight iets anders beweerd, dus ben ik nu aan het twijfelen. By the way, werkt het voor iedere image of alleen voor 1 bepaalde, draai nu op ronaldd.

bedankt voor de hint :) en waar kan die 'zip' gedownload worden ?

added : al gevonden ;)

>edit<
>draai nu op ronaldd.
>edit<

Gewoon onder de blauwe knop de nieuwe newcamd ophalen, daarna de keys van 7 mei en reboot.
En hupsakee alles werkt.

Ik heb net de nieuwe peter pan er in gezet en het werkt Taquilla 1 t/m 10 weer open.
Alleen geen ORF meer. Iemand een idee hoe ik dat oplos?

zou iemand eens kunnen uitleggen hoe ik dat moet doen?

ik heb het zonet geprobeerd (files afzonderlijk via ftp over gezet) maar krijg dan geen ned. zenders meer te zien..

en waar zijn die kanalen waar jullie het over hebben ? (Taquilla 1 t/m 10, freex)

Originally posted by Black Tiger

Je hebt gelijk, het hoeft inderdaad niet...

GR Fred.

Originally posted by Guardian
Ik heb net de nieuwe peter pan er in gezet en het werkt Taquilla 1 t/m 10 weer open.
Alleen geen ORF meer. Iemand een idee hoe ik dat oplos?
[/B]

Hallo,

Op de bekende Slaav/DVB download site?s der een zip voor RuDBox2 te vinden is, haal alleen maar dat keylist file eruit en probeer het maar eens met jouwe Dream uit en kijken maar of er weer wat licht bij ORF?s komt?

Hier wel met DBox2!

Suc6 ermee.

MVG

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan