Toch weer wat fietsen in de aanbiedig...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Maar of ze aankomen??

Ik durf het niet meer te beloven.

U kunt ze hier bekijken, en de keuze maken. :sex:

Zie ik dat goed?
Is deze video in de tuin op het landgoed van Nummer10 gemaakt? :biggrin:

Krijg maar het heen en weer met je fietsen, ik ga naar rome bert50 de goede vriend neemt het over..... dus je bent er nog lang niet klaar mee freggel1.

Tjonge tjonge, komt die gazelle met zuks anzetten.
'n Paar blote ruggen, nou nou, poeh poeh.
Als je nou 'n beetje fiets onder je ballen had, kwam je met de versie van de enige echte "Bicycle Race" van Queen, ooit eens ongecensureerd uitgezonden door de BBC (toen we nog geen kabel hadden), terwijl ons aller Adje Visser niet verder dan kwam dan 'n heleboel rood en paars door de beelden.
Gelukkig hebben we de foto nog; (Voor intimi: de LP Jazz.)

De enige die er stijf van werd was dat edelhert op achtergrond, Waarschijnlijk puur van de schrik

Matrix hij wil gewoon weer geld verdienen

Mr Blue Sky;193209 zei:
Als je nou 'n beetje fiets onder je ballen had, kwam je met de versie van de enige echte "Bicycle Race" van Queen.)

KLIK :sex:

ik dacht dat flits reclames verboden waren , wat doen dan die kerels met die instrumenten tussen de dames

En dan te weten dat toen die lp er was, met die verdomd mooie poster erin, dat ik dat ding helemaal aan diggelen geslagen heb in de garage bij ons thuis toen ik 16 werd, en toen juist mijn eerste brommer, een yamaha, gekregen had???

Nu waren zulke krengen beide een hoop centen waard geweest....

freggel1;193217 zei:
En dan te weten dat toen die lp er was, met die verdomd mooie poster erin, dat ik dat ding helemaal aan diggelen geslagen heb in de garage bij ons thuis toen ik 16 werd, en toen juist mijn eerste brommer, een yamaha, gekregen had???

Nu waren zulke krengen beide een hoop centen waard geweest....

Was vroeger ook een actieve sleutelaar mijn fav. was als eerste de zundapp als tweede de kreitler.yamaha fs1 heb ik een keer tussendoor gehad maar vond het niks. ook fantic was ook niks voor mij.ook J.L.O SACHS En TYPHOON Was niet betrouwbaar. wat ik een geinige brommer vond was zo,n honda 4 tackt met motor in de achterwiel. eens gehad. wou dat ik die nog bezat. maar heb die toen in een kanaal gedumpt omdat ze me uitlachten.met die pruttelbak.

Trouwens de zundapp heb ik nog steeds is helemaal van chroom met een 5 bak uit duitsland (80 cc) loopt 120 km.en sleutel er never meer aan.

Als hobby heb ik een yamaha neo,s scoot. gekocht waarvan de motor kapot van was. maar die draaid inmiddels ook weer. met grote carburator begrenzer uit uitlaat en andere rollen (overbrenging) en draaid met gemak 85 km. dat spul is simpeler tegewoordig dan vroeger die luchtgekoelde types veel vastlopers.dan zijn die watergekoelde scoots een stuk zekerder en mooi compackt.

Het heeft me vroeger veel aan vakantie werk geld gekost. ook boetes en inbeslagnames heeft me klauwen geld gekost. maar de kick zit er nog altijd in.

Als het maar met 2 tackt en bezine te maken heeft.

vg/sth.

Zundapp... ja dat ken ik nog wel, ik heb nog een TS50 gehad (als ik het type goed herinner), leek heel veel op de KS50 in elk geval.
Leuk spul en deed ook zijn naam eer aan he:
Ziet
U
N
iet
Dat
Alles
Precies
Past

:biggrin::biggrin:

Black Tiger;193239 zei:
Zundapp... ja dat ken ik nog wel, ik heb nog een TS50 gehad (als ik het type goed herinner), leek heel veel op de KS50 in elk geval.
Leuk spul en deed ook zijn naam eer aan he:
Ziet
U
N
iet
Dat
Alles
Precies
Past

:biggrin::biggrin:

Ja BT die 50 types waren er later. maar waren wat zwak in frame vooral met meer P.K ik woon vlak bij de duitse grens. en gingen daarheen om 50/80 cc te halen en spijkerden het balhoofd frame plaatje van een org frame daarop. tja we vogeldenden wat af. maar dat het hard ging in die tijd was zeker. trouwens waren die frames een stuk stabieler en veiliger vooral het rem gedeelte hadden schijven. en die org. frames hadden trommel voor en achter. een pokke systeem met hoge snelheid. de remschoenen vlogen weg en de hele trommel gedeelte zat vol slijpsel.

Het was een mooie tijd, zoals zoveel vroeger.daar mist de jeugd veel tegenwoordig.

vg/sth.

stephopper;193242 zei:
Het was een mooie tijd, zoals zoveel vroeger.daar mist de jeugd veel tegenwoordig.

vg/sth.

De jeugd van tegenwoordig heeft gewoon veel te veel, dat merken we toch zelf ook wel?

Ik was idd ook erg blij met mijn Yamaha f5b, een vijl door de cilinder, een platte kop, en een grotere carberateur, en wat andere tandwielen, en het kreng liep zo 80 of 90, maar je moest wel een setje reserve schroeven enzo bijhebben, want het kreng rammelede helemaal uit elkaar.

's avonds naar de kroeg, en dan gaan kijken wie het snelste was, in optrekken en top dat was de kunst!

Nee laat ze nou maar prullen met die stinkscooters. :stupid:

Het was ('n witte)(

Tering, hoe krijg je dit nou weg???

Het was ('n witte) Puch, het is 'n Puch en het zal altijd 'n Puch blijven.
Niet, dat ik er nou nog eentje heb, maar daar gaat het nou niet over.

Mr Blue Sky;193257 zei:
Het was ('n witte)(

Tering, hoe krijg je dit nou weg???

Hoe krijg je wat nou weg???

Editknop werkt normaal gezien 5 minuten.

Zeg het maar hoor, speel wel ff modje.

Ja die half afgemaakte mag dus weg ( deze trouwens ook)
Raakte per ongeluk de enter knop, maar zag nergens 'n delete mogelijkheid.

Ja Matrix heb je in de gaten dat freggel1 langzamerhand wil weten welke brommer jij nog in de schuur hebt staan, let nou maar op straks zijn er weer een paar verdwenen en zie je ze hier gestript terug komen...
Ik trap er niet meer in......

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan